معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان، با اشاره به نقش بانوان در تحقق اقتصاد مقاومتی، گفت: توجه به اشتغال خانگی، یکی از محور‌های مهم اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حمید ذکاء اسدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در کارگروه بانوان و خانواده استان که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر برگزار شد، با اشاره به اهمیت تبیین ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) در جامعه، گفت: باید از فرصت‌هایی مانند روز میلاد این بانوی بزرگوار استفاده و ایشان را به نسل جوان معرفی نمود.
وی به نقش محوری حضرت زهرا (س) در دین اسلام اشاره کرد و گفت: باید دانشگاه‌ها و مدارس ما در راستای معرفی چنین الگو‌های بزرگ اسلامی به نسل جوان، اقدامات اساسی انجام دهند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان محور اقتصاد مقاومتی در تاکیدات مقام معظم رهبری را اشتغال‌های خرد و خانگی دانست و گفت: رمز موفقیت کشور‌هایی توسعه یافته‌ای همچون چین، اقتصاد‌های خرد و خانگی است که باید در این راستا اقدامات جدی برای حضور هرچه بیشتر بانوان در این حوزه انجام دهیم.
ذکاءاسدی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در مناسبت‌هایی مانند میلاد بانو فاطمه زهرا (س)، باید به مسائلی مانند مشکلات زنان سرپرست خانوار توجه شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان، با اشاره به اهمیت معرفی ابعاد مختلف شخصیت حضرت زهرا (س) به نسل جوان، بر برگزاری گفتمان های بین نسلی تاکید کرد.
 فاطمه السادات حسینی در آخرین کارگروه بانوان و خانواده استان در سال 96 با موضوع هفته بزرگداشت مقام زن و مادر، با اشاره به این که برنامه های متنوعی برای این هفته از 18 تا 24 اسفند ماه در نظر گرفته شده است، گفت: از جمله برنامه های پیش بینی شده در این هفته، برگزاری جشن میلاد کوثر ولایت با حضور خانواده های کرمانی، برگزاری نشست های حقوقی با موضوع خانواده، آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، ارتقاء جایگاه زنان در جامعه، توانمندی بانوان، آموزش های اقتصاد مقاومتی و هم چنین تجلیل از زنان موفق خواهد بود.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان با تاکید بر معرفی ابعاد وجودی حضرت زهرا(س) به جامعه در هفته مقام زن و مادر، خاطرنشان کرد: باید با شیوه های تاثیرگذار و مناسب با نسل جوان گفتگو کرد ضمن آنکه در این راستا می توانیم با برگزاری جشنواره های متنوع فرهنگی و هنری مناسب، موجب ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه شویم.
گفتنی است در این کارگروه برنامه ریزی های لازم برای برگزاری جشن میلاد کوثر ولایت صورت گرفت.

انتهای پیام/ی

کارگروه برگزاری مناسبت های هفته زن در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار