رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان گفت: ۱۳ نقطه آلوده به مواد مخدر در شهر سنندج شناسایی شده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛عباس نظری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کردستان ظهر امروز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج گفت: در سال ۹۶ و در قالب طرح‌های ارتقای سلامت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محورهای مواصلاتی بیش از یک هزار و ۴۹ عملیات در استان انجام داده‌ایم که منجر به افزایش ۶۸درصدی کشفیات شده است.

وی افزود: در مجموع ۱۱ ماهه سالجاری نیز میزان کشفیات ۸۴ درصد رشد داشته است و افزایش دستگیری‌ها نیز با رشد ۱۵درصدی مواجه بوده است.

نظری از شناسایی ۱۳ نقطه آلوده در شهر سنندج خبر داد و گفت: با دستگاه قضایی هماهنگی لازم به عمل آمده است که در ایام تعطیلات عید به معتادان مرخصی داده نشود.

رئیس پلیس مواد مخدر کردستان خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۵۰ نفر توزیع کننده عمده و یک‌هزار نفر توزیع کننده خرد بازداشت و در مجموع شاهد رشد ۱۵درصدی در این زمینه بوده‌ایم.

 نظری در بخشی دیگر از سخنان خود اظهار داشت: بیش از ۶۰درصد جرایم خرد توسط معتادان صورت می گیرد، امیدواریم سایر دستگاه‌های متولی امر نیز همکاری لازم را برای جمع آوری معتادان متجاهر و افزایش ظرفیت کمپ‌های استان به عمل آورند.

 وی در پایان به اجرای ۲۱ طرح پاکسازی در اطراف مراکز آموزشی اشاره کرد و افزود: در قالب این طرح ۲ کیلوگرم مواد نیز از فروشندگان اطراف این مراکز کشف شد.

انتهای پیام/ د م

افزایش ۸۴درصدی کشفیات مواد مخدر در کردستان

برچسب ها: اعتیاد ، بیکاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.