یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان موفق به تولید کپسول‌های خوراکی برای دام‌ها شده است که سلامت آن‌ها و افراد را تضمین می‌کند.

تضمین سلامت دام و غذای افراد به کمک محصولات دانش بنیانبه گزارش خبرنگار حوزه فناوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  شرکت‌های دانش‌بنیان از اهمیت بسیار زیادی در کشور برخوردار هستند و با اختراعات روزمره جوانان نخبه در این شرکت‌ها  و طرح‌های مبتنی بر دانش کشور رشد و پیشرفت می کند.

  باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات دانش‌بنیان بپردازد که توسط این شرکت‌ها تولید شده است.

 یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به تولید محصولات درمانی برای دام‌ها شده است که علاوه بر تضمین سلامت دام‌ها سلامت افراد را هم تضمین می‌کند.

 مدیر این شرکت دانش بنیان در گفت‌گو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این محصول اظهار کرد: شرکت ما موفق به تولید مکمل‌های دامی به صورت کپسول‌های پیوسته شده است که ویتامین‌های بدن یک دام را تامین می‌کند.

 وی در خصوص ویژ‌گی‌های این کپسول بیان کرد : در یک بازه زمانی 48 ساعته این کپسول های معدنی، ویتامینی و کلسیم لازم را به بدن حیوان می رساند و بدن او را مقاوم و سالم می‌کند.

کپسول های دامی که سلامت انسان ها را تضمین می کنند

مدیر این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه در گذشته این کپسول‌ها در داخل کشور وجود نداشتند، گفت: در کشور ما این کپسول‌ها تولید نمی‌شدند و پس از گذشت سال‌ها موفق به تولید این محصول شده‌ایم همچنین بسیاری از کشورهای خارجی هم هنوز این محصول و دارو را در کشور خود تولید نکردند.

وی با اشاره به اینکه این کپسول برای بدن انسان‌ها هم بسیار مفید است، یادآور شد: بسیاری از دامداری‌ها به بدن دام انواع ویتامین‌ها غیر مجاز را تزریق می‌کنند که این موضوع سبب می‌شود تا دام بیمار شود از طرفی بیماری دام‌ها  رابطه مستقیم با بیماری انسان دارد زیرا انسان‌ها غذای مورد نظر خود را از دام تامین می‌کنند اما دامی که از کپسول‌های دانش بنیان ما استفاده کند تمام کمبودهای بدنی‌اش رفع می‌شود و سالم خواهد شد و هنگامی که افراد از این محصولات دامی غذای خود را تامین کنند بیمار نخواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار