138 دانشجو در رشته های پرستاری، علوم آزمایشگاهی، هوشبری و... بهمن ماه امسال در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تحصیل خود را آغاز کردند.

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان ورودی بهمن در دانشگاه علوم پزشکی جیرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ علی کمالی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ظهر امروز در مراسم معارفه دانشجویان ورودی بهمن دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: هر انسانی برای رسیدن به هدف برنامه دارد و برای هر برنامه باید استراتژی مد نظر داشته باشد که به چه شیوه ای به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه هیچ هدف عالی در جامعه وجود ندارد که بدون تحصیل علم محقق شود، افزود: پیشرفت در سایه تحصیل علم میسر می شود و دانشجویان با ورود به دانشگاه نخستین گام تحصیل را برمی‌دارند.

کمالی گفت: با توجه به اینکه همه انسانها علاوه بر داشتن هدف در قبال جامعه خود مسئول هستند باید در این راستا استعدادهای خود را شناسایی و پرورش دهند که دانشگاه هم در حد بضاعت تسهیلات می دهد و تلاش ما این است که این امکانات مورد نیاز تا حد توان فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 63 عضو هیئت علمی دارد که علاقه مند هستند داشته های خود را در اختیار شما دانشجویان قرار دهند، تصریح کرد: بخشی که به وظایف اجتماعی شما بر می گردد، در این راستا تشکلهایی در دانشگاه فعالیت دارند که هر دانشجویی فراخور علاقه مندی خود می تواند عضو شود و مدیر بودن و حضور در اجتماع را تمرین کند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت: دانشجویان باید در دوران تحصیل خود را برای حضور و فعالیت در جامعه آماده کنند چون بسیاری هستند که در تخصصهای مختلف تحصیل کرده اند، اما وظیفه مدنی خود را به موقع عمل نمی کنند و این است که جامعه دچار مشکل می شود چرا که فرهیختگان هر جامعه گروه مرجع آن جامعه محسوب می شوند اگر بی تفاوتی در این گروه باشد آن جامعه رویه اصلاحی را طی نمی کند.

کمالی افزود: رعایت مقررات و نظم از مهمترین ابزار تحصیل است،دانشجویان باید سعی کنند با استاد مشاور ارتباط داشته باشند و حرمت اساتید خود را حفظ کنند که این خط قرمز دانشگاه است که بر آن تأکید می‌کنیم.

همچنین شفیعی معاون دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در این مراسم گفت: بهمن ماه سال جاری 138 دانشجو در رشته های پرستاری، علوم آزمایشگاهی، هوشبری، بهداشت عمومی و کارشناسی ناپیوسته بهداشت محیط در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تحصیل خود را آغاز کردند.

وی افزود:دوران دانشجویی یکی از بهترین دوران زندگی است، امیدواریم دانشجویان دراین دوران بهترین بهره را ببرند، با برنامه ریزی صحیح بتوانند با کسب موفقیت های بزرگ درامر علم و دانش گام مؤثری درجهت پیشرفت و اعتلای کشور خودتان بردارند.

شفیعی با بیان اینکه دانشجوی موفق دانشجویی است که در کنار کسب علم و دانش نکات اخلاقی را رعایت کند و تهذیب نفس داشته باشد، اظهار کرد: وظیفه اصلی دانشجویان خوب درس خواندن است درکنار آن می توانند به فعالیت های فرهنگی، ورزشی، پژوهشی، و فوق برنامه بپردازند.


انتهای پیام/س

 

مراسم معارفه دانشجویان ورودی بهمن در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار