عرضه مستقیم تخم مرغ هر شانه به قیمت 12 هزار و 600 تومان از 28 آذر ماه در فروشگاه‌های منتخب استان زنجان همچنان ادامه دارد.

تداوم عرضه مستقیم تخم مرغ در زنجانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛عبدالله جعفری مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان، گفت:در پی افزایش قیمت ناشی از کاهش عرضه تخم مرغ در بازار، با هدف حمایت از مصرف کنندگان بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم بازار کشور و تدابیر وزارت جهاد کشاورزی با محوریت شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به توزیع تخم مرغ با نرخ مصوب شد.

عبدالله جعفری افزود: با هدف تعادل بخشی به بازار، عرضه مستقیم تخم مرغ هر شانه به قیمت 12 هزار و 600 تومان از 28 آذر ماه در فروشگاه‌های منتخب استان زنجان از جمله فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای آغاز شده و هم اکنون نیز ادامه دارد.

وی گفت: همچنین در ادامه سیاست های حمایتی، با پیشنهاد وزارت جهاد کشاورزی، کاهش تعرفه واردات تخم مرغ از 55 درصد به 5 درصد به تصویب هیئت دولت رسیده تا با واردات این فرآورده به تنظیم بازار و تعدیل قیمت ها کمک شود.

جعفری خاطرنشان کرد: تجار برای ثبت سفارش تا پایان سال جاری فرصت داشته و تا پایان فروردین ماه نیز تخم مرغ وارداتی مهلت ترخیص از گمرک دارد.

انتهای پیام/ن

عرضه مستقیم تخم مرغ هر شانه به قیمت 12 هزار و 600 تومان در زنجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.