معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره بین المللی فیلم رشد بزرگ‌ترین رویداد هنری آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حمیدرضا دعاگویی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: جشنواره بین المللی فیلم رشد در راستای دستورالعمل‌ها و اهداف آموزشی وزارت آموزش و پرورش زمینه ساز ارتقای هنر هفتم در میان دانش آموزان کشور است.
وی افزود: فیلم و سینما پیشروترین هنر کنونی است که می‌تواند اتفاقات نوینی در زمینه فرهنگ ها، آیین‌ها و اعتقادات مردم رقم بزند.
دعاگویی تصریح کرد: در استان کرمان تاکنون سرمایه گذاری‌های خوبی در زمینه پویانمایی، فیلم و سینما برای دانش آموزان انجام گرفته شده است.
وی اظهار داشت: با توجه به توانمندی‌هایی که این بخش آموزشی دارد هنرستان‌ها در آموزش و پرورش می‌توانند در زمینه پخش و تولید فیلم و آثار سینمایی به کشف و شناسایی دانش آموزان نخبه فیلم ساز بپردازند.
معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه باید رویکرد آموزش و پرورش از تک محتوایی و تک رسانه‌ای خارج شود، افزود: جشنواره فیلم رشد بزرگترین رویداد هنری در آموزش و پرورش است.
انتهای پیام/ی

سرمایه گذاری‌های خوبی در زمینه پویانمایی برای دانش آموزان انجام گرفته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار