روح الله بهمنی گفت: پرسپولیس به جز گلی که به ثمر رساند موقعیت دیگری نداشت و استقلال خوزستان بهتر بازی کرد.

استقلال خوزستان بهتر از پرسپولیس بازی کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  روح الله بهمنی درباره شکست استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر بیان کرد: بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام دادیم و اگر شما حساب کنید، متوجه می شوید که نمایش بهتری نسبت به حریف صدرنشینمان داشتیم‌ اما متاسفانه موقعیت هایمان به گل تبدیل نشد‌.

او ادامه داد: یک موقعیت طلایی هم خودم در دقایق پایانی داشتم که بوژیدار رادوشویچ آن را گرفت. پرسپولیس هم به جز تنها گلی که به ثمر رساند، هیچ موقعیتی نداشت اما قسمت این بود که مقابل استقلال خوزستان به برتری برسد. بازهم به برانکو و شاگردانش تبریک می گویم.

مهاجم استقلال خوزستان درباره مشکلات مالی بازیکنان این‌ تیم اظهار کرد: اجازه دهید درباره مشکلات مالی صحبت نکنم چراکه نمی توانم این کار را انجام دهم. هرچند ما برخلاف تصمیم قبلی برای دیدار با پرسپولیس به تهران آمدیم اما باشگاه باید این موضوع را حل کند.

انتهای پیام/

اظهارات روح الله بهمنی درباره دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۶
پرسپولیس قهرمان شده آخر هفتم دربی واسه چی تو زمین خیس خودشونو مصدوم کنن ، نه واسه سهمیه میجنگن نه واسه خطر سقوط ، بعدم استقلال خوزستان کجا این همه موقعیت داشت که ما نود دقیقه ندیدیم با همین توهمات دارن سقوط میکنن.
آخرین اخبار