در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال استان، تیم صنعت مس شهربابک با نتیجه ۳ بر یک از سد تیم نجف شهر سیرجان گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال استان کرمان، تیم شهرداری نجف شهر در حالی که در دقیقه 32 با گل امیرمهدی محمود آبادی در ورزشگاه شهدای مس از حریف پیش افتاد، اما در نهایت این تیم صنعت مس بود که با نتیجه 3 بر یک پیروز این میدان بود.

در این دیدار که با قضاوت کادر داوری کرمان برگزار شد، علیرضا ولیزاده و اکبر کربلایی (دوگل) در دقایق 35 ، 37 و 69 برای تیم صنعت مس گلزنی کردند.

در حاشیه این دیدار مهدی، خدایاری سرمربی تیم صنعت مس شهربابک با اشاره به اینکه بازی خوبی انجام شد، گفت: تیم ما روز به روز بهتر می شود چرا که فاصله بازیکنان روی نیمکت و بازیکنان درون زمین کم شده است.

وی با بیان اینکه فوتبال سیرجان همیشه خوب بوده، افزود: با شناختی که از قبل از تیم نجف شهر داشتیم باید بگویم تیم جوان و خوبی است اما ما از لحاظ بدنی و بازی از آنان بهتر بودیم.

سرمربی مس با عنوان اینکه ما موقعیت های بسیاری داشتیم که به گل تبدیل نشد، اظهار داشت: از نتیجه 3 بر یک راضی هستیم اما حداقل باید 5 تا 6 گل می زدیم.

خدایاری تصریح کرد: بازیکنان کارهایی را که می خواستیم در زمین اجرا کردند اما در زدن ضربه آخر دقت لازم را نداشتند.

وی با بیان اینکه تیم مس همه شرایط را برای قهرمانی دارد، تصریح کرد: امروز با آمدن پیشکسوتان، تیم مان روحیه گرفت چرا که آنان پشتوانه و دلگرمی خوبی برایمان هستند.

رسول نقوی، سرمربی تیم نجف شهر سیرجان نیز با بیان اینکه بازی خوب و عالی انجام شد، گفت: بازیکنان ما تا دقیقه 35 آنچه که می خواستیم اجرا کردند اما بعد از آن کم آوردند و نتوانستند بر نقاط قوت تیم حریف غلبه کنند.

وی با اعلام اینکه تیم ما تیمی جوان است و اکثر بازیکنانمان در رنج سنی 17 تا 19 ساله هستند، ابراز امیدواری کرد: برای سال آینده وضعیت تیم بهتر شود.

نقوی با اشاره به اینکه تیم مس تیمی است که به طور حرفه ای تمرین می کند، افزود: تیم مس عالی بازی کرد و حقشان بود که سه امتیاز را بگیرند.

انتهای پیام/ب

تیم صنعت مس شهربابک بر شهرداری نجف شهر سیرجان غلبه کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.