طبق برنامه ریزی های کادر فنی قرار است وزنه برداران تیم ملی از سه شنبه هفته جاری برای پیگیری ادامه تمرینات راهی ماهشهر شوند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرحله نخست جدید اردوهای تیم ملی وزنه برداری به منظور حضور در بازی های آسیایی جاکارتا و جهانی عشق آباد از صبح امروز با حضور 15وزنه بردار در مجموعه ورزشی آزادی شروع شده است. البته سهراب مرادی،بهداد سلیمی،کیانوش رستمی در این اردو غایب هستند.

همچنین طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است وزنه برداران از سه شنبه هفته جاری برای پیگیری تمرینات شان به مدت 3 هفته به ماهشهر بروند.

بهداد سلیمی و سهراب مرادی هم از اواخر این اردو به سایر نفرات تیم ملی ملحق خواهند شد.سعید علی حسینی هم به دلیل در پیش بودن دانشگاه ممکن است با چند روز تاخیر در این اردو حضوریابد.

کیانوش رستمی که هم در تمرین صبح حاضر بود در تمرین عصر ملی پوشان حضور نداشت.همچنین طبق صحبت های انجام شده میان برخواه و رستمی قرار شده قهرمان المپیک ریو همچنان به صورت انفرادی تمریناتش را برای حضور در مسابقات پیش رو دنبال کند.

در ابتدای تمرین علی مرادی،بیرانوند و حکمت پور به تمرینات تیم ملی وزنه برداری آمدند و ضمن خوشامدگویی برای پولادمردان برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت کردند.

انتهای پیام/

غیبت رستمی و سلیمی در اردوی تیم ملی وزنه برداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار