مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) خط ولایت را برای سعادت بشریت ترسیم کرد گفت : بنابراین باید همه تلاش ها بر دفاع از قرآن و ولایت باشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان در آیین گرامیداشت هفتمین روز شهید گمنام دامغان گفت : پیامبر اکرم (ص) خط ولایت را برای سعادت بشریت ترسیم کرد و امروز این خط تأثیرگذار در جامعه دینی و اسلامی به برکت انقلاب پررنگ شد بنابراین باید همه تلاش ها بر دفاع از قرآن و ولایت باشد.

وی افزود : دشمن در مواجه با انقلاب برای رسیدن اهداف شوم، خود را ناکام می‌بیند و می‌کوشد تا با تضعیف دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی به ستون و خیمه انقلاب ضربه وارد کند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه استان سمنان بابیان اینکه مردم در همه دوران‌ها با تاسی از ائمه اطهار (ع) باید مسیر خوشبختی و سعادت بشری را دنبال کنند گفت : علیرغم همه تلاش های دشمن به‌ویژه در جبهه فرهنگ باید مسیر درست را برای نسل جدید تبیین کنیم تا با پیروی از سیره و روش ائمه معصوم (ع) درراه درست گام بردارند.

قندهاری بابیان اینکه باید مراقب توطئه‌های رنگین دشمنان باشیم افزود: شهدا در مسیر حضرت زهرا (س) حرکت کرده و به مقام رفیع شهادت نائل آمدند بنابراین باید در این محافل باید برای گره‌گشایی در امور به شهدا متوسل شد.

انتهای پیام / ه

آیین گرامیداشت هفتمین روز شهید گمنام دامغان برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، قدرت نظامی ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار