بیش از 750 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در سطح استان برگزار می شود که از این تعداد ۲۱۲ برنامه شاخص خواهد بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ سرهنگ علی خالقیان رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان با بابیان اینکه محوریت برنامه های هفته دفاع مقدس با شعار معنویت، اقتدار نیروهای مسلح، وحدت ملی برگزاری خواهد شد، گفت: از ۳۱ شهریور ماه ۷۵۰عنوان برنامه در سطح استان برگزار می شود که از این تعداد ۲۱۲ برنامه شاخص خواهد بود.


وی با اشاره به مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس، افزود: در روز پنج شنبه ۳۰ شهریور اجلاس شهدای بهداشت و درمان استان با حضور مقامات کشوری و استانی در سمنان برگزار خواهد شد و همچنین رژه نیروهای مسلح صبح جمعه در دو شهر سمنان و شاهرود پیگیری می شود.


رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران است لذا برنامه های دفاع مقدس با غبارروبی گلزار شهدا آغاز خواهد شد تا با این اقدام به نسل جدیدی که انقلاب و دوران جنگ را درک نکرده است نشان دهیم امنیت امروز را مدیون خون لاله هایی هستیم که اکنون در خاک خفته اند.


وی افزود: با توجه به اینکه نماز جمعه مخاطب عوام بیشتری دارد لذا برپایی نمایشگاه عکس دفاع مقدس در مصلی های برپایی نماز و روایتگری ۱۹ راوی دفاع مقدس در میعادگاه نماز جمعه از جمله برنامه هایی است که مخصوص این روز پیش بینی شده است.


رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان افزود: اعزام نیروهای درمان به مناطق محروم، برگزاری همایش پیاده روی، اجرای یادواره شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و برنامه های ترویجی ایثار و شهادت در فضای مجازی از دیگر برنامه های دفاع مقدس در سطح استان خواهد بود.


۳۱ شهریور الی هفتم مهرماه به نام هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.


انتهای پیام / د


بیش از 200 برنامه شاخص طی هفته دفاع مقدس در استان سمنان اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار