فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان گفت : شهدا را باید شناخت و به نسل جوان امروز نیز معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سردار محمدتقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان در یادواره شهدای مدافع حرم استان سمنان و 232 شهید دفاع مقدس در گرمسار با تأکید بر اینکه ذات شهدا شناخته‌شده نیست گفت : شهدا را باید شناخت و به نسل جوان امروز نیز معرفی کرد و تفکر و سیره آن ها را به آن ها اموخت.


وی افزود : در مذهب و مکتب ما توجه به اهل‌بیت (ع) یکی از اسراری است که در هیچ منطقه‌ای یافت نمی‌شود.


شاهچراغی با اشاره به آرمان‌های اسلامی و انقلابی ملت ایران بیان کرد: دو خصلت ویژه و مهم ایمان به خدا و باور به حقانیت اسلام در شهدا سبب می‌شد که شهادت برای آن ها به یک آرزو و جایگاهی والا تبدیل شود.


وی با بیان اینکه ایمان به خدا مشکلات را در اجتماع و درون خانواده برطرف می‌کند افزود: ابعاد مختلف ایمان به خدا باید در خانواده‌های ایرانی جاری شود که در این راستا باید فعالیت‌های فرهنگی را نیز تقویت کرد.


شاهچراغی ثبات قدم و مقاومت را از مهم‌ترین ویژگی شهدا در مقابله با دشمن دانست و گفت: پیروزی جبهه مقاومت نهایت ضعف را در جهان استکبار نشان داد و امروز تمام تهدیدهای آمریکا و تحریم‌های بی‌اثر آن به‌منزله التماس به ایرانیان است.


وی با تأکید بر اینکه ملت ایران همواره پیروز هستند تصریح کرد: راه دومی برای ما وجود ندارد و باید در جبهه جنگ با دشمن ایستادگی کنیم تا پیروز شویم و این مهم تنها با ایمان به خداوند و اسلام محقق می‌شود.


فرمانده سپاه قائم (عج) استان سمنان با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت در مقابل گروهک تکفیری داعش یک افتخار بزرگ برای اسلام است اعلام کرد: 8 ماه مقاومت رزمندگان و مدافعان حرم به‌اندازه 8 سال دفاع مقدس باارزش بود چراکه اگر مدافعان حرم نبودند اکنون در ایران با داعش در ستیز بودیم.


انتهای پیام / ه


پیروزی جبهه مقاومت افتخاری بزرگ برای اسلام است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار