فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت گفت: یادواره ۹ شهید والامقام روستای قاسم آباد، بخش اسماعیلی در شهرستان جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ ماشاالله ملایی فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت در مراسم یادواره ۹ شهید روستای قاسم آباد بخش اسماعیلی این شهرستان گفت:توفیق حضور در یادواره و مراسم بزرگداشت شهدا نصیب هرکسی نخواهد شد و بی شک ما بواسطه دعوت خود شهدای گرانقدر در این مراسم حاضر شده ایم.

وی افزود:اگر به وصیت نامه شهدا بنگریم دو مورد در همه آن ها تکرار شده که یکی سفارش به حجاب است آن جا که نوشته اند خواهرم حفظ حجابت از خون من مقدس تر است و مورد دیگر پیروی از ولایت فقیه است.

سرهنگ ملایی تصریح کرد:حضرت فاطمه الزهرا (س) نخستین فردی بود که به صورت مداوم به زیارت قبور شهدا می رفت و این نشانی از عظمت جایگاه شهدا نزد پرودگار است و ما نباید از یاد آنها غافل شویم زیرا که آن ها زنده اند و بر محیط پیرامون شان تاثیر گذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت بابیان اینکه احترام گذاشتن به خانواده شهدا وظیفه همگانی ماست ،اظهار کرد:بزرگداشت یاد شهدا و زیارت قبور آن ها نعمتی است که نصیب ما شده و اگر با اعتقاد قلبی به آن ها توسل کنیم سعادتمند می شویم.

یادآور می‌شود:یادواره ۹ شهید روستای "قاسم آباد" بخش اسماعیلی شهرستان جیرفت با حضور امام جمعه بخش اسماعیلی،فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت ،خانواده معظم شهدا و جمعی از مردم شهیدپرور به همت بسیج دانشجویی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد برگزار شد.
انتهای پیام/ی

یادواره شهدا در جیرفت

برچسب ها: شهدا ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.