استاندار خوزستان از فاصله زیاد استان در بخش جاده ای با استانداردهای کشوری انتقاد و بر توسعه زیرساخت‌ها تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان در نشست بررسی آخرین وضعیت راه‌ های استان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در سالن جلسات استانداری خوزستان به نبود تناسب بین انتقال، حمل کالا و جابجایی مسافر با استانداردهای کشوری بعنوان یکی از ضعف های موجود در استان اشاره کرد و بیان داشت: در این خصوص باید گام های موثر و مناسبی برداشته شود.

وی با بیان اینکه خوزستان در حمل کالا رتبه دوم و در جابجایی مسافر رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است، اذعان کرد: اما در استانداردهای راه دارای رتبه ششم است که با توجه به ظرفیت های موجود در این استان این رتبه بسیار پایین است و رضایت بخش نیست.

شریعتی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی بین استانداری و وزارت راه و شهرسازی در سال 97، تغییر جدی در بحث راه های خوزستان صورت گیرد و بتوانیم رتبه خوزستان را ارتقا دهیم.

استاندار خوزستان با اشاره به اینکه پروژه های زیادی در زمینه توسعه راه های خوزستان پیش بینی شده اظهار داشت: اعتباری که در طول سال به این پروژه‌ها اختصاص داده می ‌شود کم است و همین مسئله سبب کندی کار در پیشرفت می گردد.

نماینده عالی دولت در استان در ادامه بیان کرد: انتظار می رود برای سال آینده نیز هم از طرف استان و هم از طرف شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت های جاده ای خوزستان در نظر گرفته شود.

غلامرضا شریعتی اذعان داشت: برای رسیدن به استانداردهای مورد نظر در بخش جاده ای باید شرایط را برای جابجایی بار و انتقال مسافر از وضع موجود خارج کرده و به سمت توسعه پیش برویم تا بتوانیم موجبات رضایتمندی مردم را فراهم نماییم.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار