رضازاده خبر داد

آمار بالای کشته‌شدگان و تصادفات در اتوبان تهران-ساوه

نماینده شهرستان بهارستان در شورای عالی استان‌ها از آمار بالای کشته شدگان و تصادفات در مسیر اتوبان تهران-ساوه، حد فاصل نسیم شهر خبر داد.

آمار بالای کشته‌شدگان و تصادفات در اتوبان تهران-ساوهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ موسی رضازاده نماینده شهرستان بهارستان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه تمام کشور با بحران آب دست به گریبان است، اظهار کرد:در شهرستان بهارستان در دو حوزه آب شرب و فاضلاب مشکل داریم.

وی افزود: نسیم شهر مشهور به شهر تانکر است، اما بدون پمپ امکان استفاده از آب نیست و هیچکدام از این شهرستان‌ها فاضلاب ندارند و آب‌ها به هدر می‌رود.

رضازاده با بیان اینکه بهارستان بین دو آزادراه واقع شده است، گفت: این منطقه بیشترین ترافیک را در استان تهران دارد و همچنین تراکم جمعیت بسیار بالایی دارد.

نماینده شهرستان بهارستان در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه باربری استان تهران و پایانه حمل ونقل در نسیم شهر واقع شده است، گفت: 3 تا 5 هزار ورود و خروج در این پایانه اتفاق می‌افتد و مسیر اتوبان تهران-ساوه، حدفاصل نسیم شهر نیز بسیار کشته و تصادفی دارد.

وی افزود: 10سال است که یک اتوبوس هم به ناوگان حمل و نقل ما افزوده نشده است، این در حالی است که جمعیت ما روز به روز افزایش می‌یابد.

رضازاده با بیان اینکه هر مشکلی در شهرستا‌ن‌ها حل شود، مشکل شهر تهران نیز حل می‌شود، گفت:امیدواریم که حمل و نقل ریلی تا اسلامشهر توسعه یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار