عضو شورای استان تهران گفت: نگاه سلبی به شوراها‌ بیش از نگاه مثبت به آن‌هاست و باید امکانات رفاهی را برای آن‌ها بیشتر کنیم تا از آسیب احتمالی جلوگیری شود.

نگاه سلبی‌ به شوراها بیش از نگاه مثبت به آن‌هاستموسی رضا‌زاده‌ نماینده شهرستان بهارستان در شورای استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با بیان اینکه شوراها باید از رفاه بیشتری برخوردار باشند، اظهار کرد: برخورداری شوراها از رفاه بیشتر باعث می‌شود تا اعضای شورا به حاشیه رانده نشوند، زمانی که در نقطه‌ای از کشور یا شهر شورایی به حاشیه کشیده شود، اعتبار تمام شوراها زیر سئوال‌ می‌رود.

وی با اشاره به اینکه در هیئت انطباق‌ فرمانداری نگاه سلبی‌ به شوراها بیش از نگاه مثبت به اعضای شورا است، تصریح کرد: باید با فراهم آوردن امکانات رفاهی بیشتر برای شوراها از آسیب احتمالی آن‌ها جلوگیری کنیم.

نماینده شهرستان بهارستان در شورای استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: اعضای شورای شهرستان‌های استان تهران برای ورود به محدوده طرح ترافیک به مشکل برخورده‌اند و از رئیس شورای استان تهران درخواست می‌کنیم تا این مشکل را برطرف سازد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار