معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تیم ۴۰ نفره امروز صبح به قله صعود کردند که باتوجه به شرایط بد آب و هوا امکان عملیات ندارند و به دنبال آن هستند که جان‌پناهی را پیدا کنند تا امشب را در قله بمانند.

امدادگران پیکرهای پیداشده را به پایین کوه رساندند/ تیم جدید به دنبال پیدا کردن جان‌پناه هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،شاهین فتحی عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل حادثه سقوط هواپیما اظهار کرد: در دهانه کوه‌های دنا هستیم و امروز صبح تیم‌های عملیاتی که از هلال احمر، فدراسیون و ارتش بالای کوه بودند، برخی از قسمت‌های پیکر‌ها را جمع کردند.

وی افزود: شرایط در محل حادثه سخت است و برف و باران کولاک شدید وجود دارد؛ تا نزدیکی ظهر امکان عملیات مقدور نبود و مقداری که جمع‌آوری شده بودند را از مسیر‌های مختلف به پائین منتقل کردند.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: امروز صبح از مسیر سی‌سخت هم حدود ۴۰ نفر را به منطقه اعزام کردیم که حوالی ظهر به منطقه رسیدند، اما کولاک شدید امکان عملیات را مشکل کرده بود و به دنبال پیدا کردن جان‌پناهی هستند تا اگر بتوانند در محل بمانند وگرنه مجدد به پائین بازگردند.

وی مطرح کرد: امدادگرانی که شب گذشته را در محل حادثه حضور داشتند، به همراه قطعاتی که از اجساد جمع‌آوری کرده بودند، به سمت پائین حرکت کردند و تیمی که صبح به قله اعزام شده است، به محل حادثه رسیده‌اند و به دنبال پیدا کردن جان‌پناهی هستند که امشب را در آن منطقه بمانند.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: سقوط هواپیما ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.