تیم فوتبال استقلال بزرگترین پیروزی نمایندگان ایران در ۲ سال اخیر را رقم زد تا هم خودش و هم فوتبال ایران را غرق در شادی کند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیروزی روز گذشته تیم فوتبال استقلال در مقابل تیم مغرور الهلال نشان دهند بازگشت روز های اوج  است.

این پیروزی درست در زمانی به وقوع پیوست که استقلال برای ادامه کار در لیگ برتر و فینال جام حذفی و دیدار مهم دربی در مقابل رقیب دیرینه نیاز به روحیه بالا داشت. وینفرد شفر سرمربی آبی پوشان راهی را در پیش گرفته است که برانکو در سال اول حضورش در پرسپولیس آغاز کرد.

یک سر مربی غیر قابل پیش بینی در تعویض و ترکیب و شیوه بازی هواداران و کارشناسان فوتبال را با یک غیره منتظره روبرو کرده است.
شفر از بازیکنان بی روحیه و منفعل و ناامید استقلال نفراتی ساخته که حتی اگر از لحاظ فنی توانایی پائین تری نسبت به حریف داشته باشند با نوعی اعتماد به نفس این مضوع را جبران می کنند.

تیم فوتبال الهلال اگر چه 7 بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشت و تغییرات زیادی نسبت به فصل قبل داشت اما این تیم هر چه باشد همان الهلال است که نامش هم حریفان آسیایی را می ترساند.به همین نکته بسنده می کنیم که وقتی الهلال در یک گروه قرار می کیرد همگان این تیم را شانس اول صعود می دانند و سال گذشته هم این تیم توانست نایب قهرمان آسیا شود.

برخی ها معتقدند اگر الهلال 10 نفره نمی شد بازی به سود استقلال خاتمه نمی یافت اما حداقل در فوتبال ثابت شده است که تیم 10 نفره با انگیزه تر از تیم 11 نفره است و بازی در مقابل تیم هایی با یک یار کمتر بسیار دشوار است.

در مورد گل به خودی باید گفت که فشار تیم استقلال روی دروازه حریف دلیل گل به خودی بازیکن حریف است و این هم یک اتفاق مثل همه اتفاقات بازی است که جای اما و اگر ندارد.

تیر استقلال در لیگ قهرمانان آسیا  رد بازی الریان رها شد و در پایان بازی در خارج از خانه توانست 1 امتیاز را برای این تیم رقم بزند و در ادامه به بازی الهلال برسد.

خط و نشان استقلال برای آسیا با پیروزی بر الهلال می تواند دیگر حریفان این تیم را بترساند و زنگ خطر را برای آنها به صدا در آورد و این رویه در بازی های رودرروی استقلال با حریفان دیگر برگ برنده تیم شفر خواهد بود.

اما نکته اصلی پیروزی بر الهلال در بازی دربی 2 تیم استقلال و پرسپولیس نماد بیشتری خواهد داشت.

روحیه بالای استقلال با پیروزی بر نماینده سعودی ها راه گشای پیروزی در دربی مقابل پرسپولیسی است که این روز ها درگیری های خاص خود را دارد.

اما تیام اگر چه گل را مستقیم نزد و باعث شد دفاع حریف دروازه خودشان را باز کند اما توانست هم در دل هواداران جا باز کند و هم شفر را در نقل وانتقالات و خرید مهاجم رو سفید کند.

شفر با یک تیر چد نشان زد و آخرین نشان بعد از دربی در کارنامه او ثبت می شود و می تواند محبوبیت شفر را صددرصدی کند.

استقلال یک گل نصفه نیمه زد اما مهمترین نشانی که برای استقلال و به نام ایران ثبت شد پیروزی بر عربستانی بود که این روزها تمام توان خود را در بحث های اقتصادی ، سیاسی و ورزشی برای مقابله با ایران خرج می کند.

برکناری رامون دیاز پس از شکست مقابل استقلال نشان می دهد چه فشاری به سعودی ها بابت این شکست وارد شده است.

انتهای پیام/

شکست الهلال توسط استقلالی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولبس
۰۸:۲۲ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
اگه تیم الهلال تیم پارسالش بود الان اسدقلالتون به سرنوشت استقلال پارسال جلو العین گرفتار بود ... لطفآ کمی تفکر
-
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۵ اسفند ۱۳۹۶
مقابل الريان قطر هم ك ژارسل شما 3 بر 1 تو قطر باخته بوديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
الهلال ۹۰دقیقه درمقابل استقلال حرفی واسه گفتن نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ss
۱۷:۰۵ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
اره بابا تیم دومشون واقعا حرفی واسه گفتن نداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
فقط ایران ویک استقلال وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۳ اسفند ۱۳۹۶
میگم میتونی اختلاف امتیازتونو با سرورتون با انگشتا دست و پا نشون بدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
بچه ها دمتون گرم گل کاشتین ای ول
آخرین اخبار