عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: جواب زور گویى هاى عربستانى‌ها را در زمین بازى دادیم.

زمانى: جواب زور گویى‌ها را در زمین بازى دادیم/ انتقام گرفتیمحسن زمانى عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی استقلال مقابل الهلال گفت:در آخرین مصاحبه خودم اعلام کرده بودم که استقلال در روز بازى انتقام از این تیم خواهد گرفت و جواب زور گویى هاى آن‌ها را در زمین مسابقه خواهد داد که خداروشکر همین طور هم شد.

او ادامه داد:بازى خیلى خوبى را از استقلال نظاره گر بودیم و در این میان تنها حرکت غیر اخلاقى بازیکنان الهلال در هنگام یک دقیقه سکوت به خاطر سانحه هوایى کشور ما بد بود که واقعا باید بگویم حرکت آن‌ها ضد ارزشى و ضد اخلاقى بود.

زمانى افزود:جا دارد از تک تک بازیکنان، کادر فنى کمال تشکر را داشته باشم چرا که آن‌ها دل میلیون‌ها هوادار را شاد کردند. پیش از این نیز گفته بودم که استقلال از ٢ بازى خود ٤ امتیاز کسب مى کند که همین موضوع هم رخ داد و تیم با ٤ امتیاز صدر نشین شد.

عضو هیئت مدیره استقلال در پایان گفت: عملکرد کادر فنى بسیار عالى بود و شفر به خوبى تیم حریف را با زیرکى و هوش زیاد آنالیز کرده بود و در نهایت در بازى دیدیم که نقاط ضعف الهلالى‌ها نمایان شد و نقاط قوت آن‌ها را هم تیم ما پوشش داد و اجازه فعالیت را به حریف نداد.

انتهای پبام/

اظهارات زمانی در مورد عملکرد استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار