معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش ‌و پرورش خوزستان گفت: پوشش دانش‌آموزان خوزستانی در طرح مشارکت اجتماعی نسبت به سال گذشته 3 برابر افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به نقل از اداره اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی آموزش ‌و پرورش خوزستان، محمود معزی، معاون تربیت‌ بدنی و سلامت آموزش ‌و پرورش استان با افزایش 3 برابری طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان در این طرح نسبت به سال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: طرح مذکور در سال گذشته در سطح 10 آموزشگاه منتخب در سطح استان اجرا شد و در سال جاری نیز در سطح 30 آموزشگاه و در 7 منطقه آموزش ‌و پرورش استان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح مدرسه محور، با هدف توانمندسازی و استفاده از ظرفیت مشارکت دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و رفتارهای پرخطر، گسترش نهضت فرهنگی و پیشگیری طراحی ‌شده است تصریح کرد: در حال حاضر برای دانش آموزان پایه‌های هشتم دوره متوسطه اول استان خوزستان اجرا می شود.

معزی با اشاره به اینکه این طرح در 7 منطقه آموزش ‌و پرورش خوزستان در سال جاری در حال اجرا است، اذعان داشت: دانش آموزان پایه هشتم متوسطه دوم کارون، باوی، سوسنگرد و نواحی 4 گانه اهواز در این طرح تحت پوشش قرار دارند.

انتهای پیام/گ

پوشش دانش آموزان در طرح مشارکت اجتماعی 3 برابر افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.