آزمون ورودی دوره دکترای سال ۹۷ با شرکت سه هزار و ۴۱۲ داوطلب، ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۴ اسفندماه جاری در چهار حوزه در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ میرحسینی نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون ورودی دوره دکترای سال ۹۷ با شرکت سه هزار و ۴۱۲ داوطلب، ساعت ۸:۳۰ صبح روز جمعه ۴ اسفندماه جاری در چهار حوزه در دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

میرحسینی افزود: در کنکور امسال دکترا در استان یزد یک‌هزار و ۹۹۵ نفر داوطلب مرد و یک‌هزار و ۴۱۷ نفر داوطلب زن در هفت گروه آزمایشی علوم پایه، فنی مهندسی؛ علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر، دامپزشکی و زبان به رقابت می‌پردازند.

به گفته وی محل برگزاری آزمون در دانشگاه یزد، خواهران در سالن‌های غدیر و فجر و برادران در ساختمان توحید و پردیس علوم است.

این مسئول تصریح کرد: کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه اول اسفندماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: باجه رفع نقص از روز چهارشنبه ۲ اسفندماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند.

میرحسینی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و به همراه داشتن تلفن همراه و ماشین حساب در جلسه آزمون ممنوع است.

این مقام مسئول با اشاره به تذکری یادآورشد: کلیه شرکت‌کنندگان در روز آزمون باید از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند.

انتهای پیام/ ا

برگزاری آزمون دکترا 4 اسفندماه در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.