برگزاری 20 گفتمان دینی در مدارس و دانشگاههای ملایر

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری 20 برنامه دینی در مدارس و دانشگاهها این شهرستان خبر داد.

برگزاری 20 گفتمان دینی در مدارس و دانشگاهها ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام حسین گروسی مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر با بیان اینکه در حال حاضر در هیات‌های مذهبی شهرستان برنامه‌های سوگواری و عزاداری در حال برگزاری است گفت: 80 هیات مذهبی به صورت فعال برنامه‌های ایام فاطمیه را برگزار کرده‌اند و این برنامه‌ها تا شام غریبان حضرت زهرا(س) ادامه دارد.

وی خاطر نشان کرد: عزاداری منسجم بانوان ملایری در بعد از ظهر روز دو شنبه 30 اسفندماه همزمان با شب شهادت حضرت زهرا(س) از مقابل دفتر امام جمعه تا حسینیه سیدالشهدا(ع) برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایراز برگزاری 20 گفتمان‌دینی در مدارس و دانشگاه‌ها با موضوع سبک زندگی  فاطمی، برنامه عزاداری در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، امامزادگان شهرستان و... از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه دوم در ملایر است.

گروسی از توزیع یک‌هزار پرچم و پلاکارت شهادت حضرت زهرا(س)  از سوی هیات‌های مذهبی شهرستان همزمان با ایام فاطمیه در ملایر خبر  داد و تصریح کرد: برگزاری چهار محفل انس با قرآن  با حضور علاقمندان به کتاب وحی نیز از دیگر برنامه‌های  این اداره در ایام فاطمیه است.

 وی اضافه کرد: بعد از تجمع هیات مذهبی  برنامه عزاداری و سوگواری نیز در مسجد جامع برگزار می‌شود.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تاکیدکرد: مراسم عزاداری شام غریبان حضرت فاطمه(س) در بلوار 32 متری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

گفتمان دینی در مدارس شهرستان ملایر برگزار میشود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار