مجموعه کتاب یک صفحه‌ای با حضور جمعی از منتقدان و نویسندگان شیرازی نقد و بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد رضا قانع رئیس انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه فارس اظهار کرد: در نشستی تخصصی منتقدان برای بهبود کیفیت داستان‌های ارائه شده در مجموعه کتاب یک صفحه‌ای نکاتی را به نویسنده کتاب توصیه کردند.

وی از مهمترین نکات مطرح شده در این نشست را مخاطب شناسی و تالیف داستان بر اساس نیاز مخاطبان دانست.

سید مهدی میرعظیمی نویسنده کتاب یک صفحه‌ای نیز هدف از خلق این اثر را ارتقا فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین شهروندان بویژه افرادی که به بهانه کمبود وقت، مطالعه نمی‌کنند، برشمرد.

وی به استقبال خوبی که در سطح شیراز از این کتاب شده است، اشاره کرد و ادامه داد: در هر صفحه از کتاب یک صفحه‌ای یک داستان کوتاه با موضوعات اجتماعی، فرهنگی، سبک زندگی ایرانی-اسلامی و حقوق شهروندی به خواننده عرضه شده است.

نویسنده کتاب یک صفحه‌ای گفت: تاکنون ۱۴۴ داستان کوتاه در قالب ۳ مجموعه کتاب یک صفحه‌ای در ۲۵ هزار نسخه به چاپ رسیده و در اماکن عمومی شیراز به رایگان در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه طرح کتاب یک صفحه‌ای در قطار شهری، مدارس، رستوران ها، مراکز خرید اجرا شده است، تصریح کرد: خوانندگان کتاب یک صفحه‌ای پس از مطالعه می‌توانند آن را به دوستان خود هدیه دهند.

انتهای پیام/ن

صحبت های رئیس انجمن علمی کتابداری و اطلاع رسانی ایران - شاخه فارس در نشست تخصصی نقد و بررسی مجموعه کتاب یک صفحه‌ای 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار