در دویست و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان، استاندار کرمان حکم حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی بعنوان رییس شورای فرهنگ عمومی را به وی اهدا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان در آئین اهدای حکم رییس شورای فرهنگ عمومی کرمان گفت: ارتقای فرهنگ با هم افزایی و هم گرایی در استان و به ریاست امام جمعه عملیاتی خواهد شد.
وی کاهش آمار خودکشی‌ها در قلعه گنج را حاکی از تلاش در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی دانست و بیان کرد: ائمه جمعه در توسعه فرهنگ اقتصادی و تعالی فرهنگی جامعه نقش به سزایی دارند.
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز گفت:: فرهنگ عمومی یک بحث ضروری و جدی است و مصوبات جلسه شورای فرهنگ عمومی باید در دستور کار قرار گیرند و اجرایی شوند.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی گفت: اجرایی شدن مصوبات منوط به همدلی و همراهی تمامی ارگان‌ها و سازمان هاست.
در این جلسه دبیر شورای فرهنگ عمومی در خصوص مصوبات جلسه گفت: طرح پیشنهادی سعه صدر در دستور کارگروه اخلاق عمومی قرار گرفته و قرار است اعضای شورا تا جلسه بعد معایب این طرح را بررسی و پیشنهادات خود را ارائه دهند.
محمدرضا علیزاده گفت: این طرح در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی مطرح شده و قرار است برای این طرح تا پایان سال تصمیم گیری انجام و در دستور کار سال ۹۷ قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: امروز در این جلسه گزارشی از وضعیت شورای فرهنگ عمومی سیرجان هم داده شد.

انتهای پیام/ی

بررسی گزارش فرهنگ عمومی سیرجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار