فرمانده هنگ مرزی ارومیه از مهار کاروان قاچاق انواع کالا در مرز‌های ارومیه طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛   سرهنگ علی عليپور فرمانده هنگ مرزی ارومیه  گفت : در راستای برخورد با پديده شوم قاچاق ، ماموران مرزبانی با کاوش اطلاعاتی و گشت و کمين های شبانه روزی توانستند طی عملياتی ، کاروان قاچاق را که قصد ورود به خاک کشورمان را داشتند شناسايی و طرح دستگيری آنان را در دستور كار خود قرار دهند.

وی افزود : ماموران مرزبانی پس از شناسايی محل ورود کاروان قاچاق در مناطق مرزی موفق شدند با طرح ريزی برنامه عملياتی دريک اقدامی غافلگيرانه تعداد 10راس دواب را در محل مورد نظر مهار و از بار دواب ها مقدار 195کيلوگرم بذر چغندر قند ، 78 ليتر سموم کشاورزی و 40کيلوگرم توتون کشف نمايند .

 فرمانده هنگ مرزی اروميه در ادامه به ديگر کشفیات مرزبانان در 48 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت : تعداد 61 هزار و 510 عدد قرص داروی پزشکی ، یک هزار و 610 قلم لوازم آرايشی ، 270 عدد اسپری پزشکی ، 103عدد آمپول پزشکی و 32 جفت کفش قاچاق این کشفیات را شامل می شود که در اين رابطه 2 دستگاه خودرو توقيف و 2 نفر متهم نيز دستگير شد که با تشکيل پرونده قضايی تحويل مقامات قضايی گرديد .

سرهنگ علیپور در پایان یادآور شد : کارشناسان مجموع ارزش ريالی اقلام قاچاق مکشوفه را 2 ميليارد و دويست ميليون ريال برآورد نمودند .

انتهای پیام/ح

کشف وضبط اقلام قاچاق در مرزهای ارومیه

برچسب ها: مرزبانی ، قاچاق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.