مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی میاندوآب گفت:از ابتدای سال جاری ۲۷۳ میلیون لیتر بنزین در این شهرستان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ محمد صادقی مدیرشرکت پخش فرآورده های نفتی میاندوآب در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:در ۱۰ ماهه نخست امسال ۲۷۳ میلیون لیتر بنزین در این منطقه مصرف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل هشت درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به فروش ۳۴۰ میلیون لیتر نفتگاز ، افزود: این میزان بر اساس آمار نسبت به سال قبل ۱۲ درصد کاهش داشته است.

صادقی متوقف شدن صادرات نفت گاز به اقلیم کردستان عراق را دلیل کاهش مصرف نفتگاز دانست و گفت: در ۱۰ ماه گذشته ۲۸۳ میلیون لیتر نفتگاز بدون صادرات مصرف شده است که 2 درصد رشد را  نشان می دهد.

وی تصریح کرد: در ۱۰ ماهه نخست امسال، مصرف نفت سفید با 5 درصد کاهش به عدد ۱۷۹ میلیون لیتر رسید و مصرف نفت کوره نیز با ۴۹ درصد کاهش به عدد 20 میلیون لیتر در منطقه نفتی میاندوآب رسیده است.

صادقی افزود: تا پایان سال ۹۵ تعداد ۱۱۰ هزار خانوار نفت سوز داشتیم که با تحقیقات انجام گرفته از ساکنان روستاها امسال این تعداد به ۹۰ هزار خانوار روستایی کاهش یافته است.

مدير شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب به توزیع ۱۳۵ میلیون مترمکعب سی ان جی در مجاری عرضه تحت پوشش اشاره و اظهار کرد: مصرف سی ان جی در منطقه میاندوآب، نسبت به مدت مشابه سال قبل2.5 درصد افزایش داشته است.

صادقی افزود: در ۱۰ ماهه نخست ۳۴ هزارتن گازمایع در منطقه مصرف شده که 3 درصد نسبت به مدت مشابه کاهش داشته است.

وی گفت: امسال حدود ۵۵هزار و ۵۲۶ لیتر نفتگاز در بحث نظارت در عرضه خارج از شبکه و قاچاق با بازرسی های انجام گرفته توسط نیروی انتظامی و مرزبانی کشف شده است.

صادقی به توزیع روزانه 2 میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی به هشت شهر جنوب استان و شهرهای سقز و بانه در کردستان اشاره کرد و افزود:۴۵ جایگاه سی ان جی, ۸۹ جایگاه توزیع سوخت در جنوب استان داریم که ۳۲مورد آن دارای درجه ممتاز و ۱۵ مورد درجه یک و مابقی درجه دو و سه هستند.

لازم به ذکر است منطقه میاندوآب با داشتن 8 ناحیه و ۸۹ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی مسئولیت تامین و توزیع روزانه بطور متوسط 2 میلیون و۷۰۰هزار لیتر انواع فرآورده های نفتی و CNGبه هشت شهر جنوب آذربایجان غربی  و  شهرستان کردستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام/م

افزایش مصرف بنزین در میاندوآب نسبت به سال گذشته

برچسب ها: بنزین ، قیمت نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.