فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی گفت : دشمنان اين مرز و بوم امروز از فرزندان اين انقلاب که پاسدار و پيرو خون شهدا هستند، می ترسند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  سردار عزت الله رشيديان فرمانده مرزبانی آذربايجان غربی در اردوی فرهنگی ، بصيرت افزايی دينی و انقلابی ويژه کارکنان وظيفه که در امام زاده غريب حسن شهرستان اروميه برگزار شد، ضمن عرض تسليت ايام فاطميه و تبريک سی و نهمين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی گفت : دشمنان اين مرز و بوم امروز از فرزندان اين انقلاب که پاسدار و پيرو خون شهدا می باشند می ترسند و با تهديد و تحريم می خواهند بر اهداف پليد خود در منطقه برسند ولی کور خوانده اند چرا که ملت ما بويژه جوانان ما آگاه از دسيسه های شيطانی استکبار جهانی و ايادی آنها هستند .

وی افزود: انقلاب اسلامی ايران به فرموده حضرت امام (ره) بر پايه دو رکن انگيزه الهی و مقصد عالی حکومت اسلامی استوار بوده و محور ارزيابی اين انقلاب همين دو رکن و پايه است، چون اين دو هدف و مقصود بزرگ دقيقا همان اهداف انبيا الهی و پيامبران خداست .

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی اضافه کرد: همچنانکه قبلا گفته شد دشمنان نظام جمهوری اسلامی ايران که فکر بروز و ظهور اين انقلاب مردمی را حتی در خواب نمی ديدند در فکر اين بودند تا بتوانند با ابزارها و نقشه هايی که دشمنان خارجی در آنسوب مرزها طرح ريزی می کردند چرخ انقلاب را متوقف کنند.

سردار رشیدیان در ادامه افزود: در چنين شرايطی که دشمنان از يک سو رهبريت انقلاب اسلامی را با هدف خشکاندن سرچشمه های تغذيه دريای انقلاب و دريای امت اسلام مورد حملات خويش قرار می دهند و از سوی ديگر اعتماد به نفس مردم را نسبت به انتخاب شان و انقلاب شان و راه شان تضعيف می نمايند برماست که با اين شرايط در برابر هجمه های بی رحمانه دشمنان ديرينه ی ايران و اسلام بايستيم و با شناخت و استمرار معرفت نسبت به مفاهيم اصلی انقلاب ، آرمان ها و انگيزه های آن امواج تبليغاتی اجانب را خنثی و نسل آينده را در قبال ويروس های خطرناک ياس و نااميدی و بی اطلاعی از خود واکسينه کنيم .

در ادامه ،  رئيس عقيدتی سياسی مرزبانی آذربایجان غربی طی سخنانی اظهار کرد : دهه فجر تجديد ميثاق با ملتی است که با وفاداری به اسلام و پيامبر رحمت و مهربانی (ص) رنج دنيا را با کسب رضای خداوند برگزيدند و فرياد زيبای هيهات مناالذله را با الهام از بزرگترين آزاده عالم هستی امام حسين (ع) در جهان طنين انداز کردند .

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی ايران طی سی و نه سال گذسته سعی دارند با تضعيف جنبه اسلاميت انقلاب و با تکثير تبليغات مايوس کننده مردم را از توانايی های اسلام و حکومت اسلامی نااميد سازند .

وی یاد آور شد : آمريکای جنايتکار با تحريم های اقتصادی ، سياسی ، فرهنگی و حتی بهداشتی جمهوری اسلامی ايران را مانع از دستيابی سريع و مطلوب به اهداف انقلاب به خصوص در بخش رفاهی و عمرانی و اقتصادی شدند ولی مردم ما در اين سی و نه سال گذشته نشان دادند به اسلامی بودن انقلاب پايبند و خواستار اسلامی بودن نظام هستند و اين را در راهپيمايی روز 22 بهمن به تمام دنيا مخابره خواهند نمود .

انتهای پیام/ح

برگزاری اردوی فرهنگی ، بصيرت افزايی دينی و انقلابی  ویژه کارکنان وظیفه مرزبانی آذربایجان غربی

برچسب ها: دهه فجر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.