معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی گفت: باید داشته هایمان را به اطلاع مردم برسانیم تا در جامعه امید را زنده نگه داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ علیرضا رادفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان غربی که برای افتتاح پروژه های عمرانی و خدماتی به میاندوآب سفر کرده بود در جمع مردم مسئولان شهرستانی گفت:فارغ از اینکه کننده کار چه کسی بوده است باید داشته هایمان را به اطلاع مردم برسانیم و کارهایی را که انجام می شود به مردم نشان دهیم تا در جامعه امید را زنده نگه داریم.

رادفر ادامه داد: ما باید با نگاه به ریشه مان به آینده فکر کنیم و ترویج نا امیدی در وضعیت فعلی کشور هیچ کمکی نخواهد کرد هرچند نقدهایی هم هست و عیب هایی وجود دارد و هیچ دولتی بی نقص نبوده است اما باید رشدها را گفت

معاون سیاسی و امنتیتی استاندار آذربایجان غربی گفت:برجام تصمیم راهبردی نظام بود نه شخص رئیس جمهور، برخی کشورها قبل از برجام قصد داشتند با ترویج ایران هراسی ، وجهه کشورمان را خدشه دار کنند ولی با برجام تیرشان به سنگ خورد و تلاش های ترامپ برای خروج از برجام نشان دهننده متضرر شدن آمریکا از این قرارداد بین المللی است.

علیرضا رادفر با اشاره به اینکه تایید می کنیم به همه اهداف اقتصادی برجام دست پیدا نکرده ایم ولی در کنار اینها دولت کارهای بسیاری انجام داده است و اعلام می کنیم یکی تمام جوامع توسعه یافته ، پیشرفت خودشان را مدیون تزریق امید در جامعه شان هستند.

وی عنوان کرد:آمار متقاضیان کار در آذربایجان غربی 130 هزار نفر است و چاره رفع بیکاری ورود بخش خصوصی برای ایجاد اشتغال است.

رادفر از مدیران ادارات هم خواست عملکرد خود را به صورت آماری در اختیار رسانه ها قرار دهند نه مقاله ای که خود آمار گویای همه چیز است.

علیرضا رادفر با حضور در میاندوآب مرکز جامع سلامت شماره 1 شهری میاندوآب را با اعتبار 10 میلیارد ريالی و گلخانه تولید گل و گیاهان زینتی در روستای قاریاغدی با اعتبار 9 میلیارد ريال و ساختمان تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور میاندوآب را افتتاح کرد و کلنگ سامانه فاضلاب اولویت های 6و7 و مساکن مهر میاندوآب را با اعتباری بالغ بر 180 میلیارد ريال بر زمین زد.

انتهای پیام/ح

افتتاح مرکز جامع سلامت شهری میاندوآب

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.