همزمان با ایام الله دهه فجر ۷ طرح کشاورزی، خدماتی و صنعتی در بوکان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  افتتاح پل روستایی اورتکند ، قاضی اخوی و شیخ الی جزء 7 طرحی بود که با اعتباری بالغ بر 868 میلیون به بهره برداری رسید.
همچنین طرح آبیاری فشار در روستای ناچیت  با اعتبار 168 میلیون تومان به بهره برداری رسید که با اجرای این طرح 25 هکتار از اراضی کشاورزی این روستا تحت پوشش آبیاری تحت فشار قرار گرفت و زمینه اشتغال برای 16 نفر ایجاد شد. 
در ادامه مرکز معاینه فنی خودروهای سبک گوهر نژاد و همچنین مرکز بازدید چشمی خودروهای دوگانه سوز افتتاح و راه اندازی شد  که برای راه اندازی این مرکز 1 میلیارد و 350 میلیون تومان هزینه شده است و این مرکز قادر است روزانه تعداد 100 خودرو را مورد سنجش و معاینه قرار دهد.
کارگاه اسقاط و بازیافت خودرو های فرسود نیز از دیگر طرح  های افتتاح شده امروز بود  که  با اعتبار 1 میلیارد و 800 میلیون تومان به بهره برداری رسید و برای 12 نفر زمینه اشتغال فراهم شد.
همچنین کلنگ مدرسه یک کلاسه روستای کانی ال سیده به زمین زده شد، این مدرسه توسط مجمع خیرین مدرسه ساز در زمینی به مساحت700 مترمربع با اعتبار 75 میلیون تومان در مدت 6 ماه ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/م

بهره برداری طرح های کشاورزی و خدماتی در بوکان

برچسب ها: دهه فجر ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.