استاندار تهران گفت: به دنبال مقاوم‌سازی ساختمان‌های مشابه پلاسکو در تهران هستیم چراکه این ساختمان‌ها نیازمند نوسازی هستند.

///محمدحسین مقیمی استاندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نوسازی بافت‌های فرسوده تهران، اظهار کرد: هر استانی که مسئولان و مردمش علاقمند به پیگیری نوسازی بافت فرسوده محلاتشان باشند، پیشرفت بیشتری در این زمینه به وجود می‌آید.

وی در خصوص تسهیلات ارائه شده به نوسازی بافت فرسوده، گفت: طبق تصمیمات اخیر رئیس جمهور قرار است سود تسهیلات بازسازی بافت فرسوده به ۶ درصد کاهش پیدا کند.

مقیمی همچنین درباره احتمال تغییر فرماندار تهران گفت: هر زمان فرمانداری انتخاب کنیم مراتب آن را اعلام خواهیم کرد ، اطلاع‌رسانی در این زمینه پیش از انتخاب فرمانداران امکان پذیر نیست،  زیرا آنها مسئولیت‌های اجرایی برعهده دارند و این موضوع باعث ایجاد اختلال در وظایف آنها می‌شود.

استاندار تهران یادآور شد: در تلاشیم تا پایان بهمن‌ماه طبق زمانبندی وزیر کشور روند انتخاب فرمانداران را به اتمام برسانیم.

وی در خصوص برنامه استانداری متبوعش به منظور تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی، بیان کرد: استانداری تهران تمام سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری را در پیش گرفته است و در تلاشیم طرح‌های مصوب شده را پیگیری کنیم تا بزودی این طرح‌ها اجرایی شود.

مقیمی با اشاره به موضوع نوسازی ساختمان‌های مشابه پلاسکو در سطح استان تهران، افزود: به دنبال مقاوم‌سازی ساختمان‌های مشابه پلاسکو در تهران هستیم چراکه این ساختمان‌های فرسوده و قدیمی نیازمند نوسازی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار