مهاجم ایرانی تیم الغرافه قطر برای تیمش در دیدار مقابل تراکتورسازی ایران آرزوی موفقیت کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته دوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از ساعت 18:30 روز دوشنبه 30 بهمن، تیم های الغرافه و تراکتورسازی در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه به مصاف هم می روند و هر 2 تیم تلاش می کنند تا با جبران شکست در هفته نخست، سرانجام بتوانند امتیاز بدست آورند.

تراکتورسازی در ورزشگاه السیب عمان مقابل الاهلی عربستان شکست خورد و الغرافه هم در دیداری جذاب 3-2 مغلوب الجزیره شد تا اکنون ، 2 تیم شکست خورده هفته نخست مقابل همدیگر صف آرایی کنند.

مهدی طارمی، مهاجم ایرانی الغرافه قطر که ابتدا فصل گذشته با عقد قراردادی به ریزاسپور ترکیه رفت و سپس با وساطت بزرگان فوتبال به پرسپولیس بازگشت و سبب محرومیت 4 ماهه خودش و بسته شدن 2 پنجره نقل و انتقالاتی تیمش شد و سپس با وجود خیریتی در حکم فیفا با الغرافه قرارداد بست، حالا مقابل نماینده ایران قرار می گیرد و امیدوارست بتواند همراه با تیم قطری تراکتور را شکست دهد.

طارمی در مصاحبه با دوربین باشگاه الغرافه به زبان عربی برای الغرافه آرزوی موفقیت کرد و حال باید دید در تقابل یوزپلنگ ها ( لقب الغرافه ) و تراکتورسازی با حضور طارمی چه نتیجه ای رخ خواهد داد.

هم اکنون و پس از گذشت 17 هفته از رقابت های لیگ ستارگان قطر، یاران طارمی با 23 امتیاز در رده هفتم قرار دارند و تراکتورسازی کشورمان با 28 امتیاز دهم است.

انتهای پیام/

طارمی مقابل تراکتورسازی به میدان می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار