سرپرست انجمن سینمای جوان خراسان شمالی از راهیابی دو فیلم داستانی کوتاه و مستند کوتاه از خراسان شمالی به جشنواره منطقه ای سینمای جوان کاشان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمد رضا علی آبادی سرپرست انجمن سینمای جوان خراسان شمالی گفت : اسامی فیلم‌های راه‌یافته از خراسان شمالی به بخش مسابقه پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان در بخش داستانی و مستند را شامل فیلم مستند کوتاه "قارشلق" به کارگردانی رضا غلامی مطلق و فیلم داستانی کوتاه"اینجا هوا ابری نیست"به کارگردانی امیر بیاتی از بجنورد اعلام کرد .

وی اظهار کرد : هیئت انتخاب بخش فیلم پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کاشان ۳۴ فیلم را در بخش داستانی و ۱۷فیلم را در بخش مستند معرفی کرد  که از این تعداد دو فیلم از خراسان شمالی به بخش مسابقه این جشنواره راه یافت .

علی آبادی پنجاه و نهمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- کاشان ۴ تا ۷ اسفند ماه به مدت چهار روز در استان اصفهان، شهر کاشان با حضور استان‌های (تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، قم، گلستان، لرستان، مازندران، مرکزی،سمنان و اصفهان) برگزار می شود

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره منطقه ای کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.