در مراسمی مدیر کل جدید روابط عمومی استانداری خوزستان معرفی و از زحمات مدیرکل اسبق قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آيين توديع و معارفه مديران كل قديم و جديد روابط عمومی استانداری خوزستان با حضور مديران روابط عمومی دستگاه‌های اجرايی و مديران رسانه‌ها در استانداری خوزستان برگزار گردید.

علی حسين حسين ‌زاده، معاون سياسی اجتماعی استانداری خوزستان در مراسم تودیع و معارفه مدیران روابط عمومی استانداری در ابتدا از زحمات شهاب رزمی، مديركل پيشين روابط عمومی استانداری خوزستان كه در شرايط دشواری اين مسئوليت را بر عهده گرفت تشکر کرد و بیان داشت: وی به خوبی توانست روابط ميان روابط عمومی و رسانه‌ها را ارتقا بخشد.

وی در ادامه تصریح کرد: سعید رضوانی، مديركل جديد روابط عمومی را نيز از دوران دانشجويی می شناسم و با شناختی كه از وی دارم، اميدوارم كه بتوانند با نوآوری، كارهای جديدی در روابط عمومی انجام دهند.

حسین زاده بر روابط عمومی بعنوان يک علم تاکید کرد و افزود: این حرفه به تجربه و تخصص نياز دارد.

معاون سياسی اجتماعی استانداری خوزستان اذعان داشت: روابط عمومی نقش سخنگوی يک سازمان را بر عهده دارد كه در راستای مفهوم مهم پاسخگويی است و جامعه نيز بسيار نيازمند ايجاد بارقه‌های اميد برای نسل فعلی و آينده است، تاريک ‌نمايی ها و مشكلات فراوان است، ولی ظرفيت‌ها نيز گسترده است و موظف هستيم كه اميدواری ايجاد نماییم. نااميدی عامل تخريب‌ گری برای جامعه دارد و روابط عمومی ها بايد اميدواری مبتنی بر واقعيت را در جامعه ترويج دهند.

این مقام مسئول، صداقت در گفتار را پشتوانه رفتاری روابط عمومی ‌ها دانست و اظهار کرد: با توجه به اينكه روابط عمومی نخستين خاکريز در مواجهه با جامعه است، صداقت اولويت رفتاری يک مدير روابط عمومی است؛ در نتيجه بارقه‌های اميد بايد با توجه به اين اصل در جامعه ايجاد گردد.

علی حسین حسین زاده، پاسخگويی و ايجاد اميد را مهم ترين وظيفه روابط عمومی ها در اين دوره عنوان کرد و افزود: با اين وجود مسئوليت‌های ديگری نيز بر عهده روابط عمومی است و برپايی جشن و موارد مشابه، كارهای روزمره‌ ای است كه اگرچه لازم است، ولی كافی نيست؛ برپايی جشن، تنها وظيفه روابط عمومی نيست و وظايف بزرگ‌ تری داريم كه بايد آن ها را دنبال كنيم. مشكلات و معضلات فراوانی وجود دارد، مانند مشكلات اقليمی استان خوزستان كه می ‌طلبد در حوزه پاسخگويی فعال ‌تر عمل شود.

وی گفت: روابط عمومی بايد به دنبال نوآوری باشد و اهالی هنر و فرهنگ می توانند نوآوری را به ما ارائه دهند و بايد با توسعه ارتباط با افراد هنرمند و اهل فرهنگ، به دنبال اجرای كارهای نو باشيم.

انتهای پیام/گ

سرپرست جدید روابط عمومی استانداری معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.