امروز در مراسمی محسن بیرانوند بعنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بندرماهشهر انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی حسین حسین زاده، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان بیان کرد: در دوره دوم ریاست جمهوری دکتر روحانی، تغییرات بسیاری در سطح ملی انجام شد که خون تازه ای در شریان های حوزه های مورد نظر جاری کرد و انرژی تازه ای به روال امور داد، شهرستان بندرماهشهر نیز از این موضوع مستثنی نبوده و امیدواریم با انتخاب فردی با انگیزه و پرتلاش که تجربه فرمانداری 2 شهرستان محروم را با خود دارد با کسب تجربه از فرماندار پیشین، شاهد اتفاقات خوبی در این شهرستان باشیم.

وی اظهار داشت: برخی از شاخص های استان ما از میانگین کشوری پایین تر است که ارتقای آن ها، تلاش مضاعفی می طلبد، متاسفانه برخی از شاخص ها در حوزه آسیب های اجتماعی در استان از میانگین کشوری بالاتر است.

حسین زاده در ادامه از افزایش بودجه اقتصادی استان خوزستان خبر داد و افزود: خوشبختانه با همدلی و تلاش های استاندار و مجمع نمایندگان خوزستان، سهم 3 درصدی مناطق نفت خیز استان محقق شد که باعث شد اعتباری بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال برای این استان در نظر گرفته شود که قطعا کمک موثری به بخش های عمرانی و کاهش آسیب های اجتماعی استان خواهد کرد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در پایان با اشاره به پیشرفت های حاصل شده در سطح استان تصریح کرد: با تلاش های شبانه روزی استاندار خوزستان، پیشرفت های بسیاری حاصل شده است که ان شالله بتوانیم با پیشبرد بهتر امور این موفقیت ها را برای عموم مردم قابل لمس کنیم.

محسن بیرانوند فرمانداری شهرستان های ایذه و هفتگل را در کارنامه خود دارد.

در مراسم تودیع و معارفه که با حضور معاونت سیاسی استاندار خوزستان برگزار گردید، ضمن معرفی محسن بیرانوند به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بندرماهشهر از زحمت های منصور قمر، فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/گ

بیرانوند سرپرست فرمانداری ماهشهر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.