مسئول کمیته فنی واترپلو درباره حواشی دیدار تیم‌های سایپا و امیدیه گفت: با دخالت حراست مجموعه تماشاگران متخلف از سالن اخراج شدند.

غفوری: تماشاگران متخلف دیدار سایپا و امیدیه از سالن اخراج شدندبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دیدار شب گذشته 2 تیم واترپلو نفت امیدیه و سایپا در دور برگشت پلی آف لیگ برتر در شهر امیدیه اتفاقاتی رخ داد که باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود. حواشی از روی سکو‌ها آغاز شد و با درگیری میان تماشاگران ادامه پیدا کرد. بازیکنان و کادر فنی باشگاه سایپا مدعی شدند تماشاگران امیدیه با فحاشی و حمله ور شدن قصد آسیب زدن به آن‌ها را داشته اند.

نادر غفوری مسئول کمیته فنی واترپلو و داور این بازی درباره اتفاقات و حواشی دیدار 2 تیم اظهار کرد: در استخر امیدیه جایگاه ویژه‌ای برای تماشاگران ندارد و فاصله آن‌ها با استخر کم است. چند تن از تماشاگران با فحاشی قصد بر هم زدن بازی را داشتند که داور بازی را نگه داشت و حراست مجموعه با ورود خود این افراد را از سالن بیرون کرد. به جز این اتفاق خاص دیگری رخ نداد.

او درباره این که تماشاگران قصد حمله به تیم سایپا را داشتند تصریح کرد: نه ماجرا تا این اندازه حاد نبود. اغلب تیم‌های بازنده چنین ادعا‌هایی دارند. تماشاگران امیدیه با حرارت به تشویق تیم خود مشغول بودند، اما دعوایی رخ نداد.

غفوری درباره اتفاقات دو هفته گذشته دیدار گچساران و نیروی زمینی ارتش و زد و خورد بازیکنان گچساران با داور گفت: به زودی کمیته انضباطی برای تعیین تکلیف تخلفات تیم گچساران تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

اظهارات غفوری درباره اتفاقات لیگ برتر واترپلو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار