رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش با حضور در بیمارستان از مصدومان حادثه تیراندازی مرگبار اخیر در مدرسه‌ای در ایالت فلوریدا عیادت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس‌نیوز، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و همسرش ملانیا روز گذشته از مجروحان حادثه تیراندازی مرگبار فلوریدا عیادت کردند.

این عیادت در حالی صورت گرفت که عامل این تیراندازی از طرفداران ترامپ بوده و در تصویر پروفایل اینستاگرام خود نیز کلاه معروف او با شعار انتخاباتی "آمریکا را دوباره بزرگ کنیم" را بر سر گذاشته است. (اینجا)

ترامپ و همسرش از مجروحان حادثه مرگبار فلوریدا عیادت کردند+ تصاویر

دونالد ترامپ پس از این عیادت، از عملکرد پلیس در تیراندازی خونین فلوریدا نیز تشکر کرد. او در جمع نیروهای پلیس گفت: شما کار فوق‌العاده‌ای انجام داده‌اید و ما از شما بسیار تشکر می‌کنیم. من الان از بیمارستان می‌آیم. تیم شما کار خود را انجام داد و تیم پزشکان نیز کار خود را انجام می‌دهد.

این در حالی است که پلیس فدرال آمریکا، (اف‌بی‌آی) پذیرفت که نتوانست بر اساس گزارشی که درباره نیکلاس کروز، عامل تیراندازی، دریافت کرده بود، اقدام کند.

ترامپ و همسرش از مجروحان حادثه مرگبار فلوریدا عیادت کردند+ تصاویر

ریک اسکات، فرماندار ایالت فلوریدا، در بیانیه‌ای اعلام کرد کریستوفر ری، رئیس اف‌بی‌آی باید به خاطر این مسئله از سمت خود استعفا کند.

ترامپ و همسرش از مجروحان حادثه مرگبار فلوریدا عیادت کردند+ تصاویر

گفتنی است پنجشنبه گذشته در پی تیراندازی یک نوجوان ۱۹ ساله در دبیرستانی در شهر پارکلند ایالت فلوریدای آمریکا، دست‌کم ۱۷ دانش‌آموز جان خود را از دست دادند و ۵۰ نفر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: ولنتاین خونین در آمریکا

عیادت ترامپ از مجروحان تیراندازی فلوریدا در حالی صورت می‌گیرد که او در مناسبت‌های مختلف حمایت خود را از قانون آزادی حمل سلاح، که سالانه در پی وقوع حوادث مرتبط با آن صدها نفر در آمریکا کشته می‌شوند، اعلام کرده است.

او همچنین بارها خواستار فراهم شدن یک محیط امن برای دانش‌آموزان و معلمان در مدارس و برای کل شهروندان در جامعه آمریکا شده اما دو مورد از تلخ‌ترین حوادث تیراندازی تاریخ معاصر این کشور (حادثه تیراندازی در کنسرت لاس‌وگاس و حادثه پنجشنبه گذشته در پارکلند) در سال اول ریاست جمهوری او اتفاق افتاده است. جالب آنکه عامل اکثر تیراندازی‌های مرگبار یکسال گذشته در آمریکا نیز طرفدار ترامپ بوده‌اند. 

انتهای پیام/

عیادت ترامپ از مجروحان حادثه تیراندازی مرگبار در فلوریدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۶
هنر کردن واقعا
آخرین اخبار