نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: با توجه به بروز زمین لرزه های متعدد در استان کرمان، مصوباتی در سطح دولت داشته ایم که مجموعه ای از منابع را برای بازسازی شهر کرمان ایجاد کرده است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی روز جمعه در آئین افتتاح پل باغملی کرمان با اشاره به اینکه روند اجرای پروژه های توسعه ای در کرمان متوقف نشده است، گفت: در حوزه تامین مالی ابزارهای خوبی در اختیارداریم که می توان با استفاده از آنها پروژه های مهمی را اجرا کرد.

وی از همراهی و همکاری موجود در بین استانداری و شورای شهر تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم این همکاری ها افزایش یابد زیرا خروجی آن خدمت بهتر به مردم است.

پور ابراهیمی افزود: توقف پروژه هایی که در حوزه عمران شهری کرمان آغاز شده به صلاح نیست زیرا شهر کرمان پیشانی استان ماست و همه باید کمک کنیم تا با اتفاق نظر کارها پیگیری شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: 420 میلیارد تومان منابع مالیات ارزش افزوده به استان کرمان اختصاص یافته که 110 میلیارد تومان به شهر کرمان اختصاص یافته است.

پورابراهیمی گفت: با توجه به بروز زمین لرزه های متعدد در استان کرمان، مصوباتی در سطح دولت داشته ایم که مجموعه ای از منابع را برای بازسازی شهر کرمان ایجاد کرده است و فرصت بسیار خوبی برای بازسازی شهر کرمان است.

انتهای پیام/ی

روند اجرای پروژه های توسعه ای در کرمان متوقف نشده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.