شهردارکرمان در مراسم افتتاح پل باغ ملی مدت زمان اجرای طرح ۳۰ ماه و با اعتبار ۶۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت : اجرای این طرح در راستای حل مشکلات ترافیکی بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،پل باغ ملی شهر کرمان بر وی تقاطع ولی عصر (عج) با حضور استاندار ، جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء ، پورابراهیمی نماینده مجلس ،شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولین استان افتتاح شد.

عالم زاده شهردار کرمان با بیان اینکه امروز فقط پل رو گذر افتتاح می شود گفت: تکمیل این طرح بر عهده شهرداریست و قرارگاه خاتم الانبیا به تعهداتش عمل کرده است.
وی افزود: همچنان دو نقطه معارض در مسیر تکمیل این طرح قرار دارد که امیدواریم همزمان با افتتاح طرح میدان آزادی این معارض هم برطرف شود.

فرشاد رئیس شورای اسلامی شهر کرمان هم از دست اندرکاران قرارگاه و مردم بخاطر صبوری شان تشکر کرد.
وی افزود: از ۳۵۰ میلیارد تومان بدهی‌های شهرداری به پیمانکاران ۲۰۰ میلیارد تومان آن بدهی به قرارگاه خاتم الانبیا است.
وی ضمن تشکر از شهروندان بخاطر پرداخت مالیات‌های تعیین شده از واریز به موقع مالیات ارزش افزوده به حساب شهرداری توسط اداره کل امور اقتصاد و دارایی تشکر کرد و ادامه این روند را در تکمیل طرح‌ها نیز موثر دانست.
فرشاد با تاکید بر اینکه هیچ پروژه‌ای هنوز متوقف نشده از شهرداری خواست نسبت به پرداخت بدهی‌ها و تزریق اعتبارات تمهیدات جدید را مدنظر قرار دهند.

سردار اکبری جانشین قرارگاه خاتم الانبیا در این مراسم هدف سپاه از اجرای طرح های سازندگی و بازسازی را تامین آرامش و آسایش شهروندان بیان و ابراز امیدواری کرد همه طرح های شروع شده کرمان تا 2 سال آینده به اتمام برسند.
وی از اجرای 40 کیلومتر شمع در مسیر زیرگذرهای در دست اجرا ی کرمان خبر داد و گفت: امیدواریم با حل مشکلات مالی حداکثر تا دوسال آینده همه طرح ها ی این شهر به پایان برسند.
وی اشتغال و توانمندسازی جوانان در قرارگاه مستقر در کرمان را از دیگر مزایای اجرای این طرح ها در این شهر دانست و گفت: حدود 400 نفر از مهندسان و متخصصان بومی کرمان در این طرح ها مشغول بکارند.
سردار اکبری با اشاره به رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی  از وی بعنوان سردار صف اول مبارزه با دشمن یاد کرد.
وی با اشاره به اینکه هدف سپاه درآمدزایی نیست گفت:همه درآمدها ی این طرح ها به خزانه کشور واریز و بخشی از درآمد ها پس از تفکیک به حساب های دفاعی کشور واریز می شوند.

علیرضارزم حسینی استاندار کرمان در این مراسم ضمن تقدیر از شهردار و شورای شهر کرمان و قرارگاه خاتم الانبیاء گفت: شهر را باید توسط شرکت های توانمند و مبتنی بر همدلی و تعامل سازنده و هدفمند ساخت.

استاندار با تاکید بر حفظ وحدت،همدلی  گفت؛اگر بین مسولین وحدت حفظ شود شاهد پیشرفت رو افزون پروژه ها و توسعه و زیلاسازی شهر خواهیم بود.
وی در خصوص پل ولیعصر (عج) شهر کرمان نیز گفت:این طرح با همت و تلاش قرارگاه سازندگی سپاه ساخته و تحویل شد و این تلاش و همت ستودنی است.
وی ابراز امیدواری کرد: سایر پروژه های عمران شهری باسرعت تکمیل و به موقع به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/ی

افتتاح پل باغ ملی در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
کاش اداره مالیات استان کرمان هم کمی به فکر مردم کرمان بود
آخرین اخبار