نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: استقلال مجتمع مس شهربابک، پایان کار و موفقیت نهایی محسوب نمی‌شود، بلکه آغازی برای دستاوردهای بیشتر است.

استقلال مس شهربابک آغاز راه توسعه استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی دفتر نماینده مردم شهربابک علی اسدی نماینده مردم شهربابک در حاشیه افتتاح آب نمای پارک کودک ضمن تبریک ایام‌ دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از تلاش‌های شهردار شهربابک، گفت : شهردار شهربابک خانم «مرشدی» با دارا بودن تجربه کاری و به کار بردن خلاقیت و دانش توانسته است از حداقل امکانات حداکثر استفاده را ببرد و در مدت کوتاهی که این مسئولیت را قبول کرده‌اند، زیبا سازی سطح شهر چشمگیر و امیدوار کننده است.

وی افزود: امیدواریم اکنون که به لطف الهی و تلاش فراوان توانستیم استقلال مجتمع مس را به دست آوریم، از این ظرفیت فوق‌العاده، نهایت استفاده را برده و شهرستان شهربابک شاهد تغییرات چشمگیر و پیشرفتی بی سابقه باشد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استقلال مجتمع مس شهربابک، پایان کار و موفقیت نهایی محسوب نمی‌شود، بلکه آغازی است برای دستاوردهای بیشتر که می‌توان با تولید در راستای رفع نیازها و تجهیزات شهرستان گام برداشت ، ضمن آنکه با استفاده از نیروهای بومی بیکاری جوانان شهرستان را به حداقل ممکن رساند و سرنوشت شهر خود را خودمان در دست بگیریم.

وی با اشاره به پیگیری در جهت اخذ مالیات و ارزش افزوده از شرکت های مشغول به کار در شهرستان، یادآور شد : شرکت‌ها تا کنون این مبالغ را به تهران یا مرکز استان پرداخت می‌کردند و در چرخه ی مالی شهرستان تاثیری نداشتند ولی اکنون می‌توان با اخذ مالیات و ارزش افزوده این شرکت‌ها، افزایش امکانات رفاهی را در منطقه شاهد باشیم.

 اسدی با اشاره به نقش انکار ناپذیر و موثر شهرستان شهربابک در اقتصاد و سطح علمی استان کرمان، تاکید کرد: این شهرستان با وجود ظرفیت‌های ویژه در بخش‌های معدن، کشاورزی و گردشگری و هم چنین بهره بردن از نیروی انسانی متخصص و مستعد می‌تواند با وحدت و اعتماد به نفس به جایگاه اصلی خود در استان و کشور برسد.

وی با تشکر از همکاری و همدلی تمام مسئولین شهرستان و شواری شهر، گفت : بنده در طول این دو سال تمام تلاش خود را برای اصلاح زیرسازهای اصلی شهرستان به کار گرفته‌ام چون معتقدم مشکلات اگر به صورت اصولی و از پایه به صورت پایدار رفع شوند، راه را برای توسعه شهرستان باز می‌کنند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۲۱:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶
درود بر نماینده فعال شهرستان
آخرین اخبار