بلوک زایمان طبیعی بیمارستان ولی عصر (عج) شهربابک با حضور معاونت اجتماعی وزارت بهداشت افتتاح شد.

بهره برداری از زایشگاه شهربابکبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ بلوک زایمان طبیعی (زایشگاه) نوساز بیمارستان ولی عصر (عج) شهرستان شهربابک با مساحت هزار مترمربع به بهره برداری رسید.

زین الدینی مدیر بیمارستان، ولی عصر (عج) شهربابک گفت: این زایشگاه با اعتبار ۲ میلیارد تومان توسط یک فرد خیر ساخته شده است و ۵۰۰ میلیون تومان هم جهت خرید تجهیزات این واحد توسط خود بیمارستان هزینه شده است.

وی افزود: بلوک زایمان طبیعی به سبک LDR جهت انجام زایمان طبیعی با حضور همراه بیمار و با ایجاد محیطی آرام و بدون استرس در اتاق‌های جداگانه برای اولین بار در شهرستان شهربابک احداث شده است.

 زین الدینی اظهارکرد: این بخش با دارا بودن ۴ اتاق LDR مجهز به حمام و سرویس بهداشتی جداگانه به ازای هر اتاق و بخش زنان با ۱۸ تخت و تجهیزات کامل آماده ارایه خدمات در راستای ترویج زایمان طبیعی و کاهش سزارین به مادران باردار است.

وی تاکید کرد: بابت انجام زایمان طبیعی در بلوک زایمانی بیمارستان، ولی عصر (عج) شهربابک از ابتدای ورود مادر باردار تا ترخیص هیچگونه هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و این خدمات کاملاً رایگان می‌باشد.

همچنین کد دوم اورژانس ۱۱۵ شهر شهربابک امروز با حضور ایازی معاون وزیر بهداشت افتتاح شد.

انتهای پیام/ح

راه اندازی زایشگاه بیمارستان شهربابک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار