درخشش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان در جشنواره ابوذر

خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان استان سمنان در جشنواره ابوذر توانست رتبه دوم بخش نقش مردم و مسئولین در اقتصاد مقاومتی‌را به خود اختصاص دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس مرکز رسانه‌های دیجیتال این وزارتخانه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، مسئولان استانی و جمع زیادی از اصحاب هنر و رسانه این استان در تالار آفتاب شهر سمنان برگزار شد.

نخستین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان سمنان در هشت موضوع ملی و استانی برگزار شد و آثار اصحاب رسانه استان سمنان در این موضوعات به جشنواره اول ارسال شد.

سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، دشمن شناسی، انقلابی گری، آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده موضوعات ملی این جشنواره بودند که آثار برگزیده در این بخش‌ها اعلام شد.

از میان 123 اثر ارسال شده به دبیرخانه نخستین جشنواره ابوذر استان سمنان با رأی داوران 16 اثر به عنوان آثار رسانه‌ای برگزیده اعلام و از صاحبان آن تجلیل شد که بر اساس نظر داوران گزارش تصویری " محمدآباد دیار مردم کارافرین "با گزارشگری محمدرضا هوشمند توانست رتبه دوم بخش نقش مردم و مسئولین در اقتصاد مقاومتی‌را به خود اختصاص دهد.

انتهای پیام / ه

جزئیات درخشش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سمنان در جشنواره ابوذر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.