مهمترین رویداد‌های خبری و تولیدی رسانه ملی در آذر ماه سال ۹۶ را در اینجا مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال گذشته با تمام فراز و نشیب ها و رخدادهای تلخ و شیرین، رسانه ملی  با تدارک و تولیدات مختلف تلویزیونی همراه مردم بوده است. از این روی شما در این گزارش می توانید مهمترین رویداد های خبری و تولیدی صدا و سیما در آذر ماه سال ۹۶ را اینجا بخوانید.

* حال ملکه رنجبر رو به بهبود است/ پیگیری درمان از هفته آینده

اولین روز از آذر ماه با خبر بهبودی سلامت ملکه رنجبر بازیگر سینما و تلویزیون آغاز شد، خبری که فرزندش فریبرز ایروانی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت: الحمدلله حال مادرم رو به بهبود است و به تازگی شروع به راه رفتن کرده‌اند. همچنین در ادامه به شرایط سنگین عمل جراحی و سپری کردن دوره نقاهت برای رسیدن به بهبودی کامل این بازیگر پیشکسوت اشاره کرد.

* آغاز پیش تولید سریال سلمان فارسی/ نگارش 20 قسمت از فیلمنامه تمام شد

مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» از جمله پروژه های الف ویژه ای است که برای پخش در رسانه آماده تولید می شود. در نیمه آذر ماه، مرتضی میرباقری معاونت سیما با بازدیدی از مراحل پیش تولید و لوکیشن این سریال، از روند و پیشرفت مراحل پیش تولید «سلمان فارسی» خبر داد.

در این بازدید، داوود میرباقری کارگردان و حسین طاهری به عنوان تهیه کننده این مجموعه همراه معاون سیمای جمهوری اسلامی ایران، به بازدید از شهرک سینمایی نور و لوکیشن ساخت فیلم سینمایی «محمد رسول الله» رفتند.

* آخرین اخبار از تولید سریال نوروزی پایتخت 5 + عکس جدید

فصل جدید سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری بعد از تمام روزهای تصویربرداری، مراحل تدوین و صداگذاری را پشت سر گذاشته و آریا عظیمی نژاد ساخت موسیقی این سریال را برعهده گرفته است.

* سرنوشت حراجی «موزه دورهمی» در فصل جدید مشخص می‌شود

«موزه دورهمی» از جمله بخش های همیشگی برنامه «دورهمی» است که مهران مدیری در پایان هر برنامه با پرسش از مهمانان خود از آنها می خواهد تا شی را به یادگار به موزه دورهمی اهدا کنند، تا با فروش آن، همه  هزینه ها صرف خیریه شود. اما پس از حادثه زلزله کرمانشاه عوامل برنامه «دورهمی» تصمیم گرفتند تا با فروش هدایای موزه، عواید آن صرف زلزله زدگان گرمانشاه شود.

* «دیوار به دیوار ۲» به‌زودی کلید می‌خورد

پس از انتخاب دو سریال عیدانه «پایتخت» و «آرماندو» برای نوروز ۹۷، سری دوم مجموعه «دیوار به دیوار» با حضور بازیگران اصلی آن کلید خورد.

«دیوار به دیوار» سریال کمدی ۶۰ قسمتی بود که داستان پنج خانواده را روایت می‌کرد، که بنا به دلایلی مجبور می‌شوند سه ماه در یک خانه با یکدیگر زندگی کنند. این پنج خانواده پیش از این هیچ آشنایی با یکدیگر نداشته اند و در یک روز بنا به اتفاقی مجبور می‌شوند که با هم زندگی کنند.

این سریال به کارگردانی سامان مقدم و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی برای پخش در ایام نوروز ۹۷ آماده می‌شود و بازیگرانی چون؛ رویا تیموریان، پژمان جمشیدی، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، ویشکا آسایش، یاسمینا باهر، حسن زارعی، علی شادمان، مجید شهریاری، آزاده صمدی، مهسا طهماسبی، جواد عسگری، شمسی فضل اللهی، رضا ناجی، مهوش وقاری، امیر مهدی ژوله و …به ایفای نقش پرداخته اند.

* آغاز پخش سری جدید «دورهمی» از فردا شب

سری سوم «دورهمی» با تغییر در فضای لوکیشن و بخش‌های نمایشی از ۲۲ آذرماه، با حضور محمد رضا شریفی نیا به عنوان اولین مهمان به روی آنتن شبکه نسیم رفت.

همچنین در سری جدید این برنامه سیامک انصاری که همیشه همراه مدیری در برنامه‌های او بود، حضور ندارد و سحر ولد بیگی و سروش جمشیدی دو بازیگر این برنامه انتخاب شدند.

* سریال نوروزی شبکه دو اول دی ماه کلید می‌خورد

«افتاده‌ها» سریال نوروزی شبکه دو سیماست که به کارگردانی علیرضا امینی از اول دی ماه در شیراز کلید خورد.

این سریال به تهیه‌کنندگی مجید اوجی و بازیگردانی محمدرضا شریفی‌نیا و بر اساس طرحی از احسان جوانمرد، داستان دو برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت‌هایی رسیده اند و در ایام نوروز تصمیم می‌گیرند به دعوت یکی از برادر‌ها به صورت زمینی به کیش سفر کنند. در این مسیر...» است که برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود.

* مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد

با حکم معاون سیما دکتر مسعود معینی پور به عنوان مدیر شبکه چهار سیما منصوب شد.

گفتنی است، شبکه چهار سیما از روزهای پایانی تیرماه سال گذشته به سرپرستی دکتر رضا پورحسین قائم مقام معاون سیما اداره می شد.
مسعود معینی پور مدیر شبکه چهار سیما دانش آموخته حوزه علمیه قم و دارای مدرک دکترا از دانشگاه معارف اسلامی است. از وی که عضو هیات علمی دانشگاه باقرالعلوم (ع) مقالات علمی و پژوهشی در نشریات پژوهشی و همایش های علمی منتشر شده است. دکتر معینی پور همچنین تاکنون در برنامه های زاویه، پگاه تحول و...شبکه چهار به عنوان سردبیر، نویسنده و کارشناس مجری ایفای نقش کرده است.

 

 انتهای پیام/

برچسب ها: دورهمی ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار