پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کار‌های نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.
 
به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آن‌ها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن ما را فارغ از مسائل روزمره کند.
 

سینمایی آخر هفته

فیلمنامه «اسرافیل» نوشته مشترک آیدا پناهنده و ارسلان امیری است و مستانه مهاجر تهیه کنندگی فیلم را بر عهده دارد.
 
«اسرافیل» درامی درباره چالش‌ها و نیاز‌های عاطفی و روابط انسانی است که بازیگرانی چون هدیه تهرانی، پژمان بازغی، مریلا زارعی، علی عمرانی، پوریا رحیمی سام و هدی زین العابدین در آن بازی می‌کنند.
 
در خلاصه داستان این فیلم آمده: مردى که ماهى را دوست داشت بازگشته است. دخترى که بهروز را دوست دارد باز مى گردد... مردگان زنده مى شوند.

 

تئاتر آخر هفته

نمایش «آه بر انکار ماه» به نویسندگی و کارگردانی سید علیرضا موسویان و تهیه کنندگی مهدی اسماعیلی، از دیروز در فرهنگسرای ارسباران به روی صحنه خواهد رفت.
 
نمایش «آه بر انکار ماه»، روایتی متفاوت از روزگار پایانی زندگی حضرت زهرا (س) است و به همت گروه فرهنگی هنری ارمغان تهیه شده است.
 
در این نمایش سروش طاهری، میرنادر مظلومی، علیرضا پاکزاد، حمید فتوحی بازی می‌کنند. همچنین سعید اسماعیلی مشاور هنری، داوود اسداللهی طراح حرکات فرم، علی طهرانچی طراح صحنه، مرتضی برزگرزاده دستیار کارگردان، محمود دشتی مدیر تولید، حسام حیدری طراح گریم، حمید فروغی و محیا اسماعیلی عکاس این گروه هنری هستند.
 
این نمایش تا ۱ اسفندماه هر شب از ساعت ۱۹:۳۰ در فرهنگسرای ارسباران اجرا خواهد شد.

 

گالری آخر هفته

همزمان با ایام فاطمیه، نمایشگاه گروهی آثار نقاشی خط با عنوان فاطمیه روز جمعه ۲۷ بهمن ماه ۱۳۹۶ در نگارخانه برسام گشایش خواهد یافت.
 
این رویداد هنری به همت گروه فرهنگی هنری سدنا و همکاری نگارخانه برسام برگزار می‌شود و عرض ارادت ۲۲ هنرمند جوان به ساحت ملکوتی ایشان با محوریت زندگانی حضرت زهرا (س) و ولایت به نمایش در خواهد آمد.
 
علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا ۳ اسفند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری برسام واقع در خیابان ولیعصر بین زرتشت و فاطمی خیابان پرستو پلاک ۲۲ واحد ۱ مراجعه نمایند.

 

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» به کارگردانی همایون اسعدیان، جمعه 27 بهمن‌ماه ساعت 20 از شبکه افق پخش خواهد شد.

این فیلم داستان احترام‌السادات و فروغ خانم است که در همسایگی هم زندگی می کنند. آنها بیش از بیست سال است که در انتظار فرزندانشان هستند.

شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان، صابر ابر، سعید پورصمیمی، شیدا خلیق، شاهرخ فروتنیان، و شبنم مقدمی در فیلم سینمایی «بوسیدن روی ماه» ایفای نقش کرده‌اند.

انتهای پیام/
 

تعطیلات آخر هفته را چطور بگذرانیم؟

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار