پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی «شاخ کرگدن» به نویسندگی و کارگردانی محسن محسنی نسب که سال گذشته در ایران، بلغارستان، ارمنستان فیلمبرداری شده بود؛ از چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در گروه سینمایی کورش اکران خود را آغاز کرد.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: صدرا که سال هاست خارج از ایران زندگی می کند، زمینه تحصیل خواهرش را در خارج از ایران فراهم کرده اما خواهر در مسیر فرودگاه به طرز مشکوکی ربوده  می شود! صدرا به سراغ دوست قدیمی اش رضا می رود، او یک بادیگارد حرفه ای است...

فیلم در ژانر حادثه‌ای و با استفاده از بازیگران ایرانی و خارجی همچون پژمان بازغی، رضا حیدری، اتری وسکانیان، انوشیروان محسنی، شقایق کفایی، ویکتوریا آنتابیان، آشوت وسکانیان، فرشید شفیعی، فرید کیانی اسکویی، لادن قناد، هاوار قاسمی و بابک نوری ساخته شده است.

 

تئاتر آخر هفته

«دریازدگی» عنوان نمایشی است که از 12 بهمن ماه ساعت17، در سالن تئاتر باران روی صحنه می رود و کارگردانی این اثر را مسعود بیگلری و سید محمدرضا مرتضوی به عهده دارند.

سید رهام عسگرپور، مهناز میرزایی، ریحانه یزدان یار، هستی بحری در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: تو هر دنیایی یه سری معامله صورت میگیره مثلا اینجا عشق ازمون میگیرن و عمر بهمون میفروشن...دریازدگی، شرح نقش عشق در زندگی آدمها است.

 

گالری آخر هفته

به مناسبت گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران، منتخب آثار گنجینه هنر انقلاب در رشته های نقاشی، گرافیک و مجسمه با موضوع انقلاب در گالری عالی به نمایش درخواهد آمد.

نمایشگاه گنجینه هنر انقلاب روز شنبه چهاردهم بهمن ماه، ساعت ۱۵:۳۰ در گالری عالی حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به خیابان حافظ افتتاح خواهدشد. نمایشگاه مذکور تا تاریخ 30 بهمن ماه جاری همه روزه (به غیر از ایام تعطیل) از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

 

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «ضد گلوله» به کارگردانی مصطفی کیایی، پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه ساعت 23:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی مهدی هاشمی، مسعود کرامتی و ژاله صامتی خواهید دید: اوج دوران جنگ تحمیلی ایران و عراق است که مردی حدود ۵۰ ساله در تهران که مشغول قاچاق نوارهای لس‌آنجلسی و فیلم‌های ویدئویی بوده و در اثر یک اتفاق درمی‌یابد که توموری در سر دارد و تا دو ماه دیگر بیشتر زنده نخواهد ماند! از این‌رو تصمیم می‌گیرد که توبه کند و به‌جای انتظار مرگ به جبهه رفته و شهید شود....

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار