پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای بازدید از یک نمایشگاه و یا رفتن به سینما اختصاص دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را به تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان اختصاص دهیم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته

فیلم سینمایی  کمدی خانوادگی «عشقولانس» اولین ساخته «سیدمحسن ماهینی» است که عبدالله باکیده تهیه کنندگی آن را برعهده دارد، در فضایی شاد و خانوادگی به موضوع عشق در میان نسل جوان می‌پردازد.

در خلاصه داستان آن آمده است : «امان از دست این آژانس های همسر یابی ...»

در این فیلم  اکبر عبدی، سحر قریشی، علی صادقی، بهاره افشاری، لعیا زنگنه، فریبا کوثری، چنگیز وثوقی، محمود پاک نیت، فریبا متخصص، شیرین بینا، نیما شاهرخ شاهی، محسن افشانی، آرش نوذری، یحیی بهرام‌پور، آوا دارویت، حدیثه تهرانی، رانا قیصر نژاد هنرمند خردسال : عرفان برزین و با معرفی محمدعلی محمدی به ایفای نقش می‌پردازند.  

تئاتر آخر هفته

تئاتر در این هفته با دستی پر و با برگزاری سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر میزبان علاقه مندان هنر نمایشی بود و هر شب نزدیک به  40 اثر در بخش صحنه ای و محیطی به اجرا در می‌آیند.

سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از بیست و هشتم دی تا نهم بهمن ماه به دبیری فرهاد مهندس پور در هفت بخش تخصصی در شهر تهران و برخی از مراکز استان­ها برگزار می‌­شود.

گالری آخر هفته

نمایشگاه گروهی هنرهای چوبی با نام «شکوه طبیعت» با  71 تابلوی معرق، منبت معرق، تفکیک رنگ و 6 اثر حجمی از هنرمندان استان تهران، شهرستان کرج، ساوه و کشور کره، در گالری رسول مهر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می شود.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 6 بهمن ماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند از ساعت 10 صبح تا 16 عصر از آثار آن دیدن کنند.

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم سینمایی «شیدا» به کارگردانی کمال تبریزی، جمعه 6 بهمن‌ماه ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد.

در این فیلم با بازی لیلا حاتمی و پارسا پیروزفر خواهید دید: فرهاد که در جنگ مجروح شده موقتا بینایی‌اش را از دست داده و به بیمارستان صحرایی منتقل می‌شود که در آنجا پرستاری به‌نام شیدا خدمت می‌کند. مراقبت‌های شیدا رفته رفته رابطه‌ عاطفی بین آنها به وجود می‌آورد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار