باشگاه فرهنگی؛

از حضور یک قاتل اهلی در سینماها تا برپایی نمایشگاهی از مجسمه‌های سنگی

پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا زمانی را برای رفتن به سینما و یا بازدید از یک نمایشگاه به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایان هر هفته فرصت مناسبی است تا با انجام کارهای نیمه‌تمام و بعد از تمام مشغله‌های کاری و ذهنی، فرصتی را برای تفریح و گشت‌ و گذار با خانواده و دوستان به دست آوریم.

به همین منظور در بسته فرهنگی به معرفی آثاری در این زمینه‌ می‌پردازیم که دیدن، خواندن و شنیدن آنها می‌تواند برای مدت کوتاهی هم که شده ذهن‌ ما را فارغ از مسائل روزمره کند.

سینمایی آخر هفته

قاتل اهلی فیلمی به کارگردانی مسعود کیمیایی است. این فیلم در سال ۱۳۹۵ تولید شده‌ است و در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

بازیگران فیلم قاتل اهلی:

پرویز پرستویی، امیر جدیدی، پرویز پورحسینی، پگاه آهنگرانی، لعیا زنگنه، حمیدرضا آذرنگ، امیرحسین رستمی، حمیدرضا افشار، رضا رشید پور، اکبر معززی، سعید پیردوست، شراره دولت آبادی، کاترین اصلانی و پولاد کیمیایی.

سایر عوامل فیلم:

نویسنده: مسعود کیمیایی، مدیر فیلمبرداری: فرشاد محمدی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیر صدابرداری: ایرج شهزادی، طراح صحنه و لباس: امیر حسین حداد، موسیقی: بهزاد عبدی، مدیر تولید: بیژن سلیم خانی، مشاور کارگردان: زامیاد سعدوندیان، عکاس: محمد مهدی دلخواسته، تصویربردار پشت صحنه:جواد بیات، منشی صحنه: شهرزاد مطلق، مدیر تدارکات: اسماعیل کلبی آبادی، مدیر امور بازرگانی: مهشید آهنگرانی.

 

تئاتر آخر هفته

نمایش اپراتور نسل چهارم به کارگردانی باقر سروش فردا (جمعه سوم آذر ماه) برای آخرین بار روی صحنه می‌رود.

در این نمایش بازیگرانی چون شهروز دل افکار، نسیم اسدپور، یاسمن بهوندی و دانیال شاهسون بازی می کنند.

نویسندگی و کارگردانی این نمایش را باقر سروش، مشاور کارگردانی آن را مصطفی کوشکی و مدیریت تولید آن را حسن جودکی برعهده دارد.

 

گالری آخر هفته

نمایشگاه مجسمه‌های تونی کرگ، مجسمه ساز آلمانی-انگلیسی با عنوان «ریشه‌ها و سنگ‌ها» دوم آبان در محل موزه هنر‌های معاصر تهران افتتاح شد و تا دوم بهمن ادامه خواهد داشت.

مجسمه‌های تونی کرگ که عموماً آثاری بزرگ و سنگین است، با کامیون به ایران منتقل شده‌اند و حدود ۸۰ اثر از وی در موزه هنر‌های معاصر تهران و سپس بخشی از این آثار به ترتیب در موزه هنر‌های معاصر اصفهان و موزه هنر‌های معاصر کرمان به نمایش در می‌آید.

 

فیلم تلویزیونی آخر هفته

فیلم تلویزیونی «بال‌های خوشبختی» به کارگردانی بهروز شعیبی، جمعه 3 آذرماه ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فیلم با بازی سعید پورصمیمی و زهرا سعیدی آمده است: در آپارتمانی زن و شوهری به‌نام سعید و بدری زندگی می‌کنند که بسیار به‌هم علاقه‌مندند. در این آپارتمان خانواده دیگری نیز زندگی می‌کنند که یک پسر کوچک به‌نام پارسا دارند. پدر پارسا بیکار است و همسرش کار می‌کند. بین پدر و مادر پارسا دعوا و اختلاف پیش می‌آید و پسر کوچک آنها پارسا غالباً در خانه تنها می‌ماند. یک روز که بدری خانم، جایی رفته است پارسا شیطنت کرده و وسایلی را به حیاط پرتاب می‌کند و همین باعث عصبانیت سعید می‌شود. کلنجار رفتن سعید با پسر بچه ادامه دارد تا اینکه در خانه سعید بر اثر باد بسته می‌شود! پارسا از او می‌خواهد که با هم بازی کنند. اما سعید با لباس راحتی خانه به خیابان می‌رود تا کلیدساز را پیدا کند تا در آپارتمان را باز کند اما...

انتهای پیام/

پیشنهاد فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان برای آذر ۹۶

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار