رئیس دانشگاه پیام‌ نور همدان از برگزاری نخستين جشنواره کشوری رویش به میزبانی دانشگاه پیام‌ نور همدان خبر داد.

برگزاری نخستين جشنواره کشوری رویش در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ صفی‌الله صفایی، رئیس دانشگاه پیام‌ نور همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه نخستین جشنواره کشوری رویش به میزبانی دانشگاه پیام‌نور همدان برگزار می شود گفت:این جشنواره  از 19 تا 22 اسفند برای نخستین بار در کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با موضوع دستاوردهای کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی دانشگاه‌های پیام نور کشور به منظور توسعه و تقویت فعالیت‌های گروهی کانونی در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور همدان هدف از برگزاری این جشنواره را فراهم کردن زمینه بروز و ظهور فعالیت‌های موفق جمعی دانشجویان فعال در عرصه‌های مختلف و معرفی استعدادها و خلاقیت‌های فردی و گروهی عنوان کرد و ادامه داد:31 استان در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

این مسئول  ایجاد فضای مناسب برای ایجاد رقابت مثبت میان کانون‌های فرهنگی و هنری، اجتماعی و مذهبی در سطح کشور، فراهم‌سازی بستر آشنایی جامعه با توانمندی‌های موجود در کانونها و ایجاد فضای مناسب برای تعامل و همکاری مشترک میان کانون‌های دانشگاه‌ها با یکدیگر را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد.

صفایی یادآورشد: جشنواره رویش با شرکت 250 دانشجو از 800 مرکز و واحد دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در این جشنواره شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه برگزاری این جشنواره، نمایشگاه آثار دانشجویان در قالب بر پایی 31 غرفه در محل دانشگاه پیام نور استان و معرفی نفرات اول تا سوم هر استان از دیگر برنامه‌های این جشنواره کشوری به شمار می‌رود.

رئیس دانشگاه پیام‌نور همدان ادامه داد: در قالب آن، کانون‌های فرهنگی، هنری و دانشجویی مراکز و واحدهای مختلف دانشگاهی جدید‌ترین دستاوردها و فعالیت‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو بخش علمی (داوری) و اجرایی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: کمیته علمی جشنواره شامل کمیته‌های دینی، مذهبی،کمیته اجتماعی، کمیته ادبی هنری، کمیته فرهنگ و اندیشه و کمیته بخش نمایشگاهی است.

صفایی با اشاره به اینکه ارسال آثار اولین جشنواره کشوری رویش از دی‌ماه سال جاری از طریق سایت جشنواره و به صورت فیزیکی به دبیرخانه جشنواره آغاز شده است، ادامه داد: هدف از برپایی غرفه‌های دانشگاهی زمینه‌سازی و تقویت فعالیت‌های جمعی دانشجویی، بسترسازی و توجه به نوآوری و برنامه‌های خلاقانه دانشجویان است.

انتهای پیام/ج



نخستین جشنواره  کشوری رویش در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار