مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمان گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین شهری برای همه مقاصد خارج از استان کرمان، از ۱۷ بهمن جاری آغاز و تا ۱۵ اسفند امسال انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  خداداد مقبلی مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان گفت: مدت زمان پیش فروش بلیت‌های نوروزی ازتاریخ ۲۵ اسفند ماه جاری تا ۱۵ فرودین ماه ۱۳۹۷ بوده و متقاضیان خرید بلیط می‌توانند بصورت اینترنتی و یا حضوری با مراجعه به دفاتر فروش بلیط نسبت به تهیه بلیط خود اقدام کنند.


مقبلی افزود: همه افرادی که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای را طی ایام نوروز دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت‌های اینترنتی www.safar۷۲۴.ir وهمچنین www.payaneh.ir یا مراجعه به سایت‌ها یا دفاتر فروش اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در سطح شهر، بلیت مورد نیاز خود را خریداری کنند.


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان کرمان تصریح کرد: شماره پیامکی ۱۰۰۰۰۳۴۱ آماده دریافت نقطه نظرات مسافران و هرگونه شکایت و انتقاد در زمینه مسائل مرتبط با بخش حمل و نقل جاده‌ای راه اندازی شده و مسافران می‌توانند از این طریق با ما در ارتباط باشند.
انتهای پیام/ی

آغاز پیش فروش بلیط های نوروزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار