نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: اسفند ماه امسال ابرها در خراسان جنوبی بارور می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت‌الاسلام سید محمدباقر عبادی صبح امروز در نشست خبری در جمع گفت : در زمینه باروری ابرها در خراسان جنوبی سال گذشته در چند مرحله انجام شد و امسال هنوز در کشور باروری ابرها انجام نشده اما وزارت نیرو مطرح کرده است اولین گامی که باروری ابرها در کشور انجام شود در استان خراسان جنوبی خواهد بود که پیش‌بینی می‌شود از اسفند این امر رقم بخورد.


وی با بیان اینکه آب موجود در استان به روش غیر اصولی گاهی هدر رفته که باید در زمینه مصرف صحیح آب فرهنگ‌سازی شود تا کمترین اصراف را داشته باشیم افزود: طرح‌های آبخیزداری از اهمیت زیادی برخوردار است.


عبادی با بیان اینکه در زمینه انتقال آب به شرق کشور وزارت نیرو پیگیری داشته اما به دلیل هزینه‌های زیاد باید بخش خصوصی وارد کار شود افزود: وزارت نیرو مطرح کرده در صورت ورود بخش خصوصی 30 درصد کار را تضمینی انجام می‌دهد و باید سرمایه‌گذار در این زمینه جذب شود.


رئیس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی گفت : آبرسانی به روستاها یکی دیگر از مشکلات است که در این زمینه شرمنده مردم هستیم چون با هزینه‌های دولتی نمی‌توان آبرسانی را رقم زد که در این راستا با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشتم و مقرر شد مشکلات را به صورت طرح مطرح کنیم تا به رهبری ارائه شود و در صورت صلاح دید از صندوق توسعه اعتباراتی دیده شود.

عبادی اظهار کرد : در این راستا 500 میلیون دلار از صندوق توسعه برای بودجه امسال در سطح کشور آمده که این بودجه برای دو طرح آبخیزداری و آبرسانی سیار است و انتظار می‌رود اعتبارات خوبی برای خراسان جنوبی در نظر گرفته شود.


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: آبرسانی به روستاها یکی دیگر از مشکلات است که در این زمینه شرمنده مردم هستیم چون با هزینه‌های دولتی نمی‌توان آبرسانی را رقم زد که در این راستا با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار داشتم و مقرر شد مشکلات را به صورت طرح مطرح کنیم تا به رهبری ارائه شود و در صورت صلاح دید از صندوق توسعه اعتباراتی دیده شود.


وی با تبیین حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت : این حضور مردم، دشمن را ناامید کرده است و موجب اقتدار منافع ملی در سطح ملی و نا امیدی برای دشمنان شده است.

انتهای پیام/ک

حضور مردم،در راهپیمایی دشمن را ناامید کرده است

برچسب ها: 22 بهمن ، نماینده مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.