یزدان مهر گفت: با توجه به استقبال گسترده دانش آموختگان، طرح بخشودگی جرایم بدهکاران صندوق رفاه تا پنجم اسفند ماه تمدید شد.

دریافتی مهم///تمدید طرح بخشودگی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه تا 5 اسفندبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ذوالفقار یزدان مهر مشاور وزیر و رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: طرح بخشودگی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان که به مناسبت دهه مبارک فجر آغاز شده بود با استقبال گسترده دانش آموختگان رو به رو بوده است و با توجه به این استقبال گسترده و درخواست‌های مکرر ایشان اجرای این طرح تا پنجم اسفند ماه تمدید شد.

وی افزود: برای  رفاه حال دانش آموختگان و وصول مطالبات معوق صندوق رفاه دانشجویان برای  پرداخت وام به دانشجویان جدید، با مصوبه هیئت امنا صندوق رفاه دانشجویان و با دستور مقام عالی وزارت علوم طرح بخشودگی صد درصدی جرایم دیرکرد بدهکاران صندوق رفاه دانشجویان به مناسبت دهه مبارک فجر اجرا گردید.

یزدان مهر تصریح کرد: با شروع این طرح و با اطلاع رسانی وسیعی که صورت گرفت شاهد استقبال گسترده ای از سوی دانش آموختگان بوده ایم که گزارش نهایی آن پس از پایان طرح اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رییس صندوق رفاه دانشجویان ادامه داد: با درخواست‌های مکرر دانش آموختگان برای در نظر گرفتن فرصت بیشتر جهت استفاده از این طرح ، این فرصت تا پنجم اسفندماه تمدید گردید و  دانش آموختگان تا  تاریخ فوق فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه پرداخت صندوق رفاه دانشجویان و بازپرداخت کل باقیمانده  بدهی خود بصورت یکجا ، از این طرح استفاده نمایند.

انتهای پیام/

بخشودگی جرایم دانشجویان بدهکار به صندوق رفاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۲ تير ۱۳۹۷
اگه میشه لطفا پیگیری کنین و بازگو کنید که طرح بخشودگی دوباره تکرار بشه.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه اکبری
۰۰:۳۳ ۰۲ تير ۱۳۹۷
سلام میشه لطفا دوباره طرح بخشودگی ۱۰۰درصدجریمه وام های دانشجویی رو برای سال۹۷اجرا کنین و اطلاع رسانی از طریق اخبارسراسری انجام بشه.